Quiosque otwiera dwa nowe salony

Marka Quiosque jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży, która obecnie liczy około 160 punktów. Właśnie otwarto nowy salon w Kutnie. Wcześniej, na mapie sklepów Quiosque, pojawił się salon w Łukowie.

Sklep w Kutnie to salon własny marki, zlokalizowany w Marcredo Center, posiada powierzchnię 110 mkw. Lokal w Łukowie ma 116 mkw. i jest to salon franczyzowy zlokalziowany przy ul. Nowopijarskiej.

Quiosque szuka lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 mkw. netto.

W pierwszym kwartale 2018 roku Quiosque otworzył 4 nowe salony, w miastach: Kędzierzyn Koźle, Środa Wielkopolska, Tarnobrzeg i Tychy. Są to salony franczyzowe. W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 34 do 48.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl