Home&you 10-krotnie zwiększył sprzedaż online

Salon firmowy home&you w Warszawie

Sklep online sieci home&you, która wraz z wprowadzeniem ograniczenia handlu dla sklepów stacjonarnych wdrożyła intensywne działania prosprzedażowe online. Efektem jest aż 10-krotnie większa sprzedaż w niedziele niehandlowe.

– Marka home&you często wykorzystuje weekendy do prowadzenia akcji marketingowych, a nasze klientki są do nich przyzwyczajone i czekają na informacje o promocji. W związku z wprowadzeniem niedziel z ograniczeniami w handlu naturalnym ruchem było skierowanie klientów do sklepu online i wykorzystanie jego potencjału – mówi Jarek Ruciński, dyrektor e-commerce w spółce BBK. – Przyjęta przez nas strategia sprawdza się doskonale. W niedziele niehandlowe nie tylko notujemy znaczne wzrosty liczby odwiedzin sklepu online, ale również bijemy dobowe rekordy zamówień, które do tej pory zdarzały się głównie w okresie bożonarodzeniowym. Wiemy już, że obsługa niedzielnych pików sprzedażowych wymusza na nas szybkie zmiany w infrastrukturze, logistyce i obsłudze klienta, aby zminimalizować czas dostawy przy zachowaniu wysokiego standardu bezpieczeństwa przesyłek i jakości obsługi – dodaje przedstawiciel home&you.

Rozwój sprzedaży w modelu omnichannel

W Polsce sieć home&you posiada ponad 130 salonów. Równocześnie marka odważnie wkracza na rynki zagraniczne, mając salony w Estonii, Rosji oraz na Ukrainie.  Inwestuje również w nowoczesne systemy e-commerce, które mają być odpowiedzią na rosnące biznesowe potrzeby firmy, wynikające z coraz większych wymagań konsumentów. Warto zaznaczyć, że kanał sprzedaży online odgrywa niezwykle istotną rolę w strategii handlowej marki home&you. Co roku zwiększa się jego udział procentowy w całości sprzedaży, dlatego obsługujący go serwis musi podlegać ciągłym aktualizacjom odpowiadającym wymaganiom rynkowym.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY