Gorszy miesiąc dla sieci Monnari

monnari

Zarząd Monnari Trade S.A. informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w maju 2018 roku przez GK Monnari Trade S.A. wyniosły ok. 19 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w maju 2017 roku (19,4 mln zł) o 2,06 proc.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2018 roku wyniosła ok. 83,9 mln zł. Przychody te były niższe o 8,51 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (91,7 mln zł).

Sieć sprzedaży Monnari

Powierzchnia handlowa Monnari Trade S.A. na koniec kwietnia br. wyniosła 33,2 tys. mkw. vs. 31,7 tys. mkw. na koniec kwietnia 2017 r. co stanowi wzrost o 4,7 proc. Tym samym spółka posiadała 162 salony, tyle samo co analogicznym okresie 2017 roku.

W bieżącym roku, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej, w zależności od sytuacji rynkowej, od 5 proc. do 7 proc. licząc od obecnie posiadanej powierzchni.

Salony Monnari otwierane są w lokalach o powierzchni od 70 do 437 mkw., co umożliwia profesjonalną, często zmienianą ekspozycję kolekcji. W planach Monnari jest powiększanie powierzchni salonów do ponad 200-300 mkw.

Sklepy firmowe wraz z salonami outletowymi zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.