Rozrywka magnesem dla klientów centrum handlowego

Tkalnia, Pabianice

Nowoczesne kino, centra fitness oraz strefy co-workingowe – w dobie konkurencyjności deweloperzy chętnie inwestują w ofertę rozrywkową i rekreacyjną. Kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie inwestycji i wysokim wskaźniku odwiedzalności jest dopasowanie oferty do oczekiwań mieszkańców.

Według raportu Colliers International nowo powstające inwestycje handlowe przeznaczają około 15-20 proc. swojej oferty na rozrywkę, rekreację i gastronomię. Jeszcze kilka lat temu współczynnik ten wynosił 5-7 proc. Prawie co 10 Polak regularnie z niej korzysta.

Coraz więcej atrakcji w centrach handlowych

Zarządcy centrów handlowych decydują się obecnie na liczne udogodnienia rozrywkowe i rekreacyjne takie jak: wprowadzenie obszarów o funkcji edukacyjnej (przedszkola, świetlice środowiskowe, biblioteki), punktów z instytucji kultury i sztuki (sceny teatralne, oddziały muzeum, przestrzenie wystawiennicze) czy nawet przestrzeni wzbogaconych o technologię VR (Time machine minigolf). Należy jednak pamiętać o tym, że zapotrzebowanie klientów różni się w zależności od wielkości miasta.

– Rozwój oferty rozrywkowej i rekreacyjnej jest przyszłością centrów handlowych. Już niemal 40 proc. klientów przybywa do galerii nie tylko po to, aby skorzystać z oferty handlowej, ale również po to, aby spotkać się ze znajomymi i ciekawie spędzić czas. Podczas jej planowania priorytetem jest jednak szczegółowa analiza rynku, która pozwoli poznać oczekiwania mieszkańców danego miasta. Może okazać się bowiem, że koncept rozrywkowy, który jest atrakcyjny dla klientów większego miasta nie sprawdzi się w innej lokalizacji. Warto szukać elementów, które będą wyróżniały centrum handlowe wśród konkurencji i jednocześnie odpowiadały na potrzeby klientów – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Unikatowa oferta

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia, którego otwarcie nastąpi już w I połowie 2019 dopełni proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Pabianice to miasto od wieków kojarzone z przemysłem. Za sprawą inwestycji spółki A&A stare zabudowania zakładów bawełnianych Krusche&Ender zyskają nowy blask i znowu będą służyć mieszkańcom – tym razem jako nowe miejsce spotkań.

– Lokalna społeczność jest dla nas najważniejsza – już od etapu projektowania obiektu wychodziliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom konsultując zarówno preferencje odnośnie nazwy centrum handlowego jak i zapotrzebowania na ofertę handlową. Tkalnia będzie bez wątpienia wyróżniała się na mapie handlowo-rozrywkowej Pabianic. Zaoferujemy mieszkańcom pierwszy multipleks w mieście, planujemy również cykliczne eventy, które będą odbywały się w specjalnie wydzielonej strefie. Dodatkowo, Tkalnia będzie połączona z polem golfowym A&A, na terenie którego znajdują się zwierzęta: konie, pawie, daniele, kury i owce. Obecnie w budowie mamy kolejne atrakcje – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnicę sportowo-rekreacyjną. Jestem pewien, że pabianiczanie nie będą mogli narzekać na nudę – podsumowuje Adrian Majsterek.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia będzie częścią miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Powierzchnia najmu w obiekcie wyniesie około 14 tys. mkw. GLA. na których zlokalizowanych będzie około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Wśród grona najemców znajdą się m.in. salon Empik, sklep odzieżowo-przemysłowy Pepco, czy elektromarket Media Expert. Ofertę handlową wzbogaci również sieć sklepów z artykułami dziecięcymi Smyk, sklep z ofertą sportową Martes Sport, drogeria Hebe, sklep obuwniczy CCC, punkt sieci KiK oraz pierwszy multipleks w mieście pod szyldem Helios. Za wynajem powierzchni handlowej odpowiada firma The Blue Ocean Investment Group.

Tkalnia zostanie zaprezentowana podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference już 26-27 września 2018 r. w Warszawie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.