Prezent Marzeń inwestuje w online

prezent-marzen

Oferująca prezenty w formie przeżyć sieć Prezent Marzeń stale się rozwija. Marka inwestuje nie tylko w nowe lokalizacje rozbudowując stacjonarną sieć sprzedaży, ale także w najnowsze technologie. 13 maja br. ruszył nowy system e-commerce, który ma podnieść jakość świadczonych usług i ułatwić klientom poruszanie się po e-sklepie.

Nowy system powstał w oparciu o PrestaShop 1.6, a prace nad nim trwały 15 miesięcy. Jak informuje sieć, zespół Prezent Marzeń odpowiedzialny był za front-end i jego testy automatyczne, firma Lizard Media zaś odpowiadała za back-end i ostateczne wdrożenie systemu. Wdrożenie zostało przeprowadzone z przeniesieniem danych z poprzedniej platformy. Oprócz wysokiego stopnia automatyzacji, nowy system pozwolił również na uruchomienie geolokalizacji wyszukiwań ofert.

– Jesteśmy przekonani, że ta nowa funkcja w znaczący sposób ułatwi naszym klientom korzystanie z serwisu i wyszukiwanie atrakcji – mówi Kornel Piesio, Executive Manager firmy Prezent Marzeń.

Wdrożenie nowego systemu e-commerce nie oznacza końca współpracy z Lizard Media. Firma wspiera sieć w zakresie technicznej obsługi nowego systemu. Wkrótce rozpoczną się wspólne prace nad nowymi funkcjami systemu.

Prezentmarzen.com to działający na rynku od 2009 roku serwis internetowy. Pierwszy punkt został otwarty w listopadzie 2014 roku. Dziś punkty sprzedaży sieci znajdują się już w poznańskim Starym Browarze, CH Arkadia w Warszawie oraz CH Magnolia Park we Wrocławiu, a także kilkunastu innych galeriach handlowych na terenie naszego kraju.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.