Ochnik wchodzi do Libero

Galeria Libero

Wysokiej jakości wyroby skórzane, niepowtarzalne wzornictwo i perfekcyjne wykończenie – to cechy, z którymi od lat kojarzona jest polska marka Ochnik. W salonie, który wkrótce zostanie otwarty w katowickim Libero, oprócz tradycyjnego asortymentu klienci znajdą również m.in. buty, walizki oraz designerskie akcesoria podróżne.

Ochnik to obecnie ponad 90 firmowych salonów działających na polskim rynku oraz prężnie rozwijający się sklep internetowy.

Ochnik – kolejna polska marka w Libero

– Bardzo rozważnie podchodzimy do ekspansji naszej marki, celując w najlepsze galerie handlowe, odgrywające rolę regionalnego centrum. Takich miejsc nie powstaje w Polsce wiele, ale katowickie Libero od razu wzbudziło nasze zainteresowanie. Świetnie dobrana oferta, doskonała lokalizacja, nowoczesna architektura i zupełnie nowe funkcje – to musi się spodobać – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Ochnik.

– Ochnik to kolejna polska marka ciesząca się uznaniem klientów, która wzbogaci propozycję Libero. Na uwagę zasługuje nie tylko jej prawie 30-letnia obecność na rynku, ale również otwartość i gotowość do zmian. Nowoczesny wystrój salonu Ochnik w Libero z pewnością zrobi wrażenie na odwiedzających. W środku znajdziemy kompletny asortyment marki: nie tylko skórzaną odzież i galanterię, ale także tekstylia, obuwie, walizki i akcesoria podróżne – mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już 95 proc. powierzchni Libero jest wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Orsay, Greenpoint, Triumph, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Homla, Flying Tiger, Zebrano Rano, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.

Libero Katowice – New shopping experience

Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym.  Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.

Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.

Obiekt należy do Echo Investment. Od 1996 roku jest notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowała już blisko 140 projektów o łącznej powierzchni prawie 1 400 000 mkw. w kilkudziesięciu miastach Polski. Od 2015 roku Echo Investment jest częścią dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej Griffin Real Estate – Oaktree – PIMCO.

Wszystkie projekty spółki zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference już 26-27 września 2018 r.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.