Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży Recman

Salon firmowy Recman

Od początku 2018 roku stacjonarna sieć sprzedaży sieci Recman powiększyła się o trzy nowe lokalizacje. W planach jest otwarcie czterech kolejnych punktów sprzedaży. Najbliższe otwarcie już 21 czerwca.

Powierzchnia handlowa marki Recman regularnie wzrasta. W lutym br. salon Recman wzbogacił ofertę mody męskiej Galerii Północnej w Warszawie, a w marcu – Galerii Sfera w Bielsko-Białej. Początkiem marca marka z kolei zadebiutowała w Żyradowie.

Już wkrótce sieć sprzedaży urośnie o kolejne salony firmowe. Marka zdecydowała się na lokalizację w Galerii Amber w Kaliszu, gdzie od 21 czerwca zajmie powierzchnię około 80 mkw. W planach jest także wejście z kolejnymi salonami do Kielc, Szczecina oraz debiut w Kościerzynie.

Liczy się potencjał miasta

– Interesują nas lokale w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w których nie ma salonu Recman. Kluczowe znaczenie ma potencjał miasta i galerii handlowej, obecność marek konkurencyjnych oraz przede wszystkim zainteresowanie daną lokalizacją przez potencjalnego franczyzobiorcę. Minimalna powierzchnia salonu Recman powinna oscylować w okolicach 70 mkw., ale optymalna powierzchnia to 80-100 mkw – mówi Wojciech Tulwin, dyrektor ds. marketingu i PR sieci Recman.

Marka Recman istnieje na polskim rynku od 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów angażujących się w prace nad poszczególnymi kolekcjami. Flagowym wyrobem marki Recman są garnitury oraz marynarki wytwarzane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Kolekcje Recman dostępne są obecnie w ponad 70 salonach firmowych na terenie całej Polski.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY