Rośnie powierzchnia handlowa sieci Prezent Marzeń

prezent-marzen

Właściciel sieci Prezent Marzeń nie ustaje z ekspansją stacjonarnych punktów sprzedaży. Maj br. zakończył debiutem w dwóch nowych lokalizacjach: Gdańsku i Płocku. Spółka zapowiada dalszy dynamiczny rozwój.

Prezent Marzeń to sieć oferująca prezenty w formie przeżyć. Obecnie sprzedaż prowadzona jest 18 punktach zlokalizowanych w najbardziej atrakcyjnych częściach kraju.

7 maja br. sieć otworzyła wyspę handlową w płockiej Galerii Mazovia. Wyspa zlokalizowana jest na parterze centrum w sąsiedztwie operatora spożywczego (Piotr i Paweł) oraz salonów Orange, Rossmann, Diverse i Księgarnia Matras. 26 maja z kolei sieć świętowała debiut na gdańskim rynku. W nowo otwartym Forum Gdańsk marka zajęła lokal w pobliżu sklepów Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Ecco czy Poupée Marilyn.

Sieć stale rośnie

– Kiedy otwieraliśmy pierwszy sklep, jednym z najważniejszych przesłanek dla nas była liczba osób odwiedzających daną galerię. Niestety, później to nie do końca pokryło się z wynikami sprzedaży. Teraz zależy nam na tym, by nie wchodzić do miast przesyconych powierzchniami handlowymi. Wybieramy miasta liczące przynajmniej 150 tys. mieszkańców – mówi dla Retailnet.pl Piotr Kaptór, dyrektor ds. marketingu Prezent Marzeń.

Prezentmarzen.com to działający na rynku od 2009 roku serwis internetowy. Pierwszy punkt został otwarty w listopadzie 2014 roku. Dziś punkty sprzedaży sieci znajdują się już w poznańskim Starym Browarze, CH Arkadia w Warszawie oraz CH Magnolia Park we Wrocławiu oraz trzynastu innych galeriach handlowych na terenie naszego kraju.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.