Obag wchodzi do Galerii Młociny

Galeria Młociny

Do grona najemców modowych Galerii Młociny dołączyła wywodząca się z Włoch marka Obag. Butik z charakterystycznymi torbami usytuowany będzie na parterze i zajmie powierzchnię 65 mkw. Najnowsza lokalizacja Obag, w powstającym w sąsiedztwie stacji metra na Młocinach kompleksie, oznacza powrót znanej i lubianej marki na handlową mapę Warszawy.

O Galerii Młociny będzie można porozmawiać z przedstawicielami EPP i Echo Investment na Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

– W Warszawie poszukiwaliśmy miejsca, za którym przemawiają najwyższa jakość projektu, doskonała lokalizacja, potencjał demograficzny i siła nabywcza lokalnego rynku. Miejsca z ciekawą architekturą, pełnego zieleni i z nowatorską, odważną strefą restauracyjną, która będzie robić wrażenie. Jednym słowem, szukaliśmy lokalizacji, która idzie z duchem czasu. Dodatkowo jako międzynarodowa marka, najlepiej czujemy się w towarzystwie innych marek modowych o globalnym zasięgu. A te, co pokazuje kompletowana lista najemców, w Galerii Młociny będą miały swoją silną reprezentację – mówi Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Obag.store.

Włoska marka

Swoją działalność firma Obag Factory by fullspot zapoczątkowała we Włoszech w 2009 roku. Marka bardzo szybko zaistniała na rynku mody wyróżniając się konceptem dającym klientkom bardzo szerokie możliwości współtworzenia i decydowania o ostatecznym wyglądzie produktów. Największą popularnością marka cieszy się we Włoszech, gdzie produkty są nie tylko projektowane, ale także produkowane. Miłośniczki Obag w Italii mogą korzystać z siec składającej się z 220 sklepów. Poza Włochami, sklepy z szyldem marki dostępne są w ponad 50 krajach na całym świecie.

Znakiem firmowym Obag są charakterystyczne torebki wykonane z lekkiego, wytrzymałego i wodoodpornego tworzywa EVA, które bardzo szybko zdołały podbić serca wielu kobiet. Polki pokochały Obagi nie tylko za funkcjonalność, charakterystyczny i minimalistyczny wygląd, szeroki wachlarz kolorów i doskonałą jakość wykonania, ale także za nieskończone możliwości samodzielnego komponowania własnych zestawów.

Dziś Obag to nie tylko przykuwające uwagę torby i torebki. Rodzina produktów włoskiej marki rozrosła się o zegarki, obuwie, okulary przeciwsłoneczne, portfele oraz pokaźną listę akcesoriów.

Na polskim rynku marka Obag pojawiła się w 2013 roku. Na początku produkty były dostępne jedynie w sklepie internetowym i w kilku punktach partnerskich oraz salonach multibrandowych. Od 2015 roku krajowy dystrybutor marki z włoskim rodowodem stawia na rozwój własnych sklepów. Obecnie w całej Polsce jest ich sześć (TBC).

Większy komfort zakupów

Na całym świecie Obag dużą wagę przykłada do doskonałej widoczności swoich salonów. Doskonała widoczność to także bardzo mocny punkt Galerii Młociny. Projektanci kompleksu zadbali o ekspozycję witryn, które widoczne są z poziomu każdej kondygnacji. Dla przyszłych klientów – nie tylko butiku Obag – oznacza to większą wygodę i krótszy czas dotarcia do określonego celu.

– Kultowe modele i najgorętsze wzory sezonu? Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważna dla marek z segmentu mody jest eksponowanie nowych kolekcji i trendów. Dlatego na pierwszej kondygnacji Galerii Młociny urządzimy Aleję Mody z imponującymi witrynami wysokimi na 7,5 metra – komentuje Michał Banasik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

– To dla nas duże wyróżnienie, że Obag wybrał właśnie Galerię Młociny jako lokalizację dla swojego sklepu w Warszawie. Potwierdza to również, że nasz projekt może zaoferować wszystko, czego potrzebuje każda wymagająca marka – mówi Marek Gładki, Head of Leasing and asset management w EPP.

Osoby odpowiedzialne za rozwój Obag w Polsce podkreślają również ogromne znaczenie ekspozycji produktów. Każdy salon projektowany jest indywidualnie, a u podstaw leży modułowa budowa wyposażenia i mebli. Istotną rolę odgrywa przestrzeń, w której klient od ręki może wygodnie skomponować swój autorski zestaw.

Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, street-food’u i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i komercjalizację inwestycji.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.