Orange: Do 2020 roku co piąty punkt sprzedaży będzie „smart”  

Salon Smart Orange

Firma Orange otwiera nowy, osiemnasty już Smart Store Orange. Jak zapowiada właściciel sieci, do końca tego roku Orange chce otworzyć jeszcze 5 większych salonów w formule Smart Store i zmodernizować ponad 100 mniejszych punktów w całym kraju.

Nowy salon powstał w centrum stolicy, w dawnym Domu Towarowym Sezam, przy ul. Marszałkowskiej. Salon jest też pierwszym w Polsce punktem serwisowym.

18 salonów Smart Orange w Polsce

– Pierwszy Smart Store otworzyliśmy w Warszawie w 2015 roku. Dziś mamy już 18 takich interaktywnych salonów w kilkunastu największych polskich miastach. Widzimy, że klienci chętnie z nich korzystają. W ciągu miesiąca Smart Store’y odwiedza średnio dwa razy więcej osób niż tradycyjne salony – mówi Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Smart Store to przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście do klientów, zapewniające najwyższe standardy obsługi. Miejsce, w którym mogą załatwić sprawy związane ich usługami, ale też przetestować urządzenia, a od teraz również dokonać niezbędnych napraw. To sprawdza się tak dobrze, że modernizujemy również mniejsze salony, wprowadzając do nich elementy znane ze Smart Store’ów. Sezam to wyjątkowe miejsce, nasz najnowocześniejszy salon w samym sercu Warszawy, oferujący najbardziej zaawansowane technologie i smartfony – dodaje.

Aż 60 proc. nowych klientów Orange decyduje się na zakup usług w salonach sprzedaży. Dwóch na trzech, którzy chcą dokupić dodatkowe usługi, robi to właśnie w salonie. Dlatego Orange inwestuje w sieć swoich punktów. Jeszcze w tym roku kolejne salony w formule Smart Store powstaną w Krakowie, Chorzowie, Bydgoszczy, Toruniu i Nowym Sączu. Oznacza to, że „smart” będzie już co dziesiąty salon własny. Orange modernizuje też mniejsze salony – do końca roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.

Nowy salon Smart Orange ma 200 mkw. powierzchni

W Smart Store przy ul. Marszałkowskiej klienci znajdą:ponad 200 mkw. ekspozycji podzielonej na 3 strefy, nawiązujące do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma, ponad 2 tys. produktów i usług, dostępnych na wyciągnięcie ręki, profesjonalną obsługę, która zaprezentuje i doradzi odpowiednie do potrzeb klienta produkty i usługi,
otwartą przestrzeń, w której obsługa podąża za klientem do strefy, która najbardziej go interesuje; w każdej ze stref można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

Nowością w Smart Store Sezam będzie serwis telefonów komórkowych. To nowe rozwiązanie na polskim rynku telekomunikacyjnym, dzięki któremu klienci będą mogli dokonać większości napraw od ręki, bezpośrednio w salonie, bez konieczności umawiania kuriera, rozstawania się z telefonem na kilka dni oraz wypełniania formalności. Naprawy wykonają pracownicy serwisu autoryzowanego przez większość producentów sprzętu. Będzie można tu również dokonać napraw na podstawie gwarancji lub rękojmi producenta.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.