Decathlon z zupełnie nowym konceptem w Vis à Vis Warszawa

Do grona najemców Vis à Vis Warszawa, inwestycji realizowanej przez Capital Park i Real Management na warszawskim Wilanowie, dołącza sieć sklepów sportowych Decathlon. Na ponad 600 mkw. GLA marka uruchomi zupełnie nowy koncept, w ramach którego pojawi się wiele ciekawych rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Decathlon zagospodaruje też część terenów zewnętrznych obiektu, na których stworzy strefę sportową.

Firma Capital Park zaprezentuje swoje portfolio obiektów handlowych podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference już 26-27 września 2018 r. w Warszawie.

Decathlon to marka o francuskim rodowodzie i zarazem największa sieć sklepów sportowych na świecie. Na polskim rynku działa od 2001 roku, i posiada w chwili obecnej 50 placówek na terenie kraju. Strategia Decathlon zakłada tworzenie i rozwój produktów marek własnych, niedostępnych nigdzie indziej (takich jak m.in. Quechua, B’Twin, Kalenji, Kipsta czy Wed’ze). Firma jest także autorem kilkunastu technologii i komponentów technicznych, które stosuje w swoich produktach. Misją Decathlon jest upowszechnianie radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. Firma dokłada wszelkich starań, aby sport stał się dostępny dla wielu. Koncept Decathlon w warszawskim Vis à Vis  będzie inny od tego, jaki można znaleźć w pozostałych placówkach sieci. Miejsce w dużej mierze służyć będzie budowaniu bliższych relacji z miłośnikami danego sportu. Zarówno wygląd, jak i układ przestrzenny oraz aranżacja zaskoczą klientów, gdyż będą różnić się od tego, z czym klienci mieli okazję spotkać się do tej pory.

Siódma lokalizacja Decathlon w stolicy

We wnętrzu Decathlon w Vis à Vis będzie można ćwiczyć wspólnie z pasjonatami sportu, zasięgnąć profesjonalnej sportowej porady, przetestować sprzęt, a w specjalnej strefie odpoczynku zregenerować się po treningu. Dla wszystkich użytkowników, oraz osób przebywających w okolicy centrum dostępna będzie specjalna strefa rekreacyjna zlokalizowana na zielonym terenie wokół obiektu, na której znajdzie się multisportowe boisko oraz siłownia zewnętrzna.

– Jako firma pragniemy, aby sport stał się dostępny dla wielu osób. Obecnie w Polsce mamy 50 placówek stacjonarnych oraz sklep internetowy, a projektem Decathlon Wilanów otwieramy zupełnie nowe miejsce, skoncentrowane na budowaniu relacji z użytkownikiem, opartej na wspólnej pasji sportowej i dzieleniu się nią w tym miejscu i czasie. Wybór lokalizacji nie był przypadkowy. Mieszkańcy Wilanowa to aktywna społeczność. Chcielibyśmy, aby nasz nowy koncept pomagał w wymianie unikalnych sportowych doświadczeń oraz budowaniu relacji na tym polu – mówi Bartosz Żochowski, Lider sklepu Decathlon Wilanów.

Nowy najemca zajmie powierzchnię przeszło 600 mkw. GLA i będzie siódmą lokalizacją Decathlon w stolicy.

– Dzięki obecności zupełnie nowatorskiego i niedostępnego nigdzie indziej konceptu Decathlon, Vis à Vis na warszawskim Wilanowie nabierze wyjątkowego charakteru oraz zyska wartość dodaną w postaci niezwykle ciekawej funkcji sportowo-rekreacyjnej. Zagospodarowana zostanie także zewnętrzna część naszego obiektu, co wpisuje się doskonale w lokalizację centrum – położone jest ono  w bezpośrednim sąsiedztwie jednej z najpopularniejszych tras rekreacyjnych łączących Wilanów z Powsinem, a także w sąsiedztwie dużych kompleksów przyrodniczych, takich jak Park Natoliński czy Park w Powsinie. Dzięki temu Vis à Vis będzie mogło funkcjonować nie tylko jako centrum wygodnych, codziennych zakupów, ale również ciekawe miejsce relaksu, odpoczynku i spędzania wolnego czasu. Z pewnością pomoże w tym również bogata oferta gastronomiczna, jaką szykujemy dla naszych przyszłych klientów – mówi Anna Kotyńska, Head of Retail Leasing Department, Grupa Capital Park.

Komercjalizacja w toku

W chwili obecnej trwają zaawansowane rozmowy dotyczące wynajmu ostatnich wolnych powierzchni w obiekcie. Tylko w ostatnim czasie do grona najemców Vis à Vis dołączyły: pierwsza w Warszawie restauracja Max Burgers, klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Dębowy Dym oraz sklep Owoce i Warzywa Świata. Za komercjalizację Vis à Vis odpowiadają grupa Capital Park i dział Property Consulting firmy BOIG.

Vis à Vis Warszawa powstaje na Wilanowie, przy skrzyżowaniu ulic Przyczółkowej i Pałacowej, bezpośrednio przy powstającym Węźle Przyczółkowa, który połączy Ursynów z Wawrem i umożliwi łatwy dojazd mieszkańcom Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziorny. Powierzchnia centrum liczyć będzie 4 300 mkw., na której funkcjonować będzie od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych. Dodatkowym komfortem dla klientów będzie parking mieszczący 104 pojazdy oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez 7 linii komunikacji miejskiej. Generalnym wykonawcą projektu jest firma ERBUD S.A.

Inwestorzy

Capital Park jest doświadczoną i uznaną firmą inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od blisko 5 lat notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Eurocentrum Office Complex czy Royal Wilanów oraz jest w trakcie budowy flagowego projektu rewitalizacyjnego – ArtN w centrum Warszawy. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 304 tys. mkw.i wartości rynkowej 2,4 mld zł, z czego 77 proc. stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Real Management S.A. jest firmą funkcjonującą od ponad 15 lat na polskim rynku nieruchomości. Przedmiotem jej aktywności jest działalność deweloperska i inwestycyjna na rynku Real Estate oraz zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi. Wartość rynkowa dotychczas zrealizowanych inwestycji wynosi ponad 500 mln. zł. Dynamiczny rozwój firmy i dobry standing finansowy pozwala na planowanie i wdrażanie kolejnych inwestycji na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych oraz ekspansję w sektorze zarządzania nieruchomościami.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl