Pepco ruszyło na podbój Estonii

Pepco – samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach – kontynuują zapowiedzianą ekspansję. 8 czerwca br. sieć Pepco powiększyła się o trzeci i ostatni kraj bałtycki – Estonię.

– Otworzyliśmy dwa sklepy w Tallinie, w Nautica Shopping Centre i Magistral Shopping Centre. W ciągu 12 miesięcy planujemy pięciokrotnie zwiększyć ich liczbę w Estonii – zapowiadają przedstawiciele sieci. Pepco jest obecne już w 10 krajach europejskich.

– W ciągu ostatnich 3 lat liczba sklepów Pepco podwoiła się – z ponad 600 do ponad 1,3 tys. obecnie. Ponadto na przestrzeni 12 miesięcy otworzyliśmy prawie 300 nowych sklepów i podobne wyzwanie stawiamy sobie na następny rok. Zgodnie z naszą strategią do końca 2019 roku planujemy mieć 2 tys. sklepów w Europie – mówi dla Retalnet Marcin Stańko, dyrektor operacyjny, członek zarządu Pepco

Około 450 mkw. powierzchni

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach. Sklepy zlokalizowane są w centrach miast, parkach handlowych i centrach handlowych.

Sieć Pepco jest rozwijana w miastach liczących już od 8 tys. mieszkańców. Najdynamiczniejsza ekspansja jest realizowana w miejscowościach od 10 tys. do 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepów sieci to ok. 450 mkw. Sieć sprzedaży stale się powiększa o nowe lokalizacje.

Pepco jest częścią południowoafrykańskiego holdingu Pepkor działającego w sektorze sprzedaży detalicznej od 1965 roku. Od 2014 roku Pepkor jest częścią Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holding Limited (spółka notowana na Frankfurt Stock Exchange), która łącznie zatrudnia obecnie ponad 130 tys. osób w 12 tys. sklepach zlokalizowanych w 44 krajach. Grupa jest właścicielem ponad 40 marek handlowych takich jak: Conforama, POCO, KIKA, Poundland oraz Emmezeta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl