MAX Premium Burgers kontynuuje ekspansję w Polsce

MAX Premium Burgers

Szwedzka sieć MAX Premium Burgers otwiera w Gdańsku kolejną restaurację w Polsce. Już od 27 czerwca mieszkańcy Trójmiasta będą mogli spróbować menu MAX. Na otwarciu pojawi się Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.

– Otwarcie restauracji w Gdańsku jest kolejnym krokiem ku ekspansji MAX na polskim rynku. Gdańsk, jako kierunek turystyczny jest dla nas naprawdę ważny. Mamy nadzieję, że lokal w Trójmieście będzie cieszył się tak dużym powodzeniem, jak ten otwarty we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.

Czas na Gdańsk

Gdańska restauracja MAX Premium Burgers jest zlokalizowana w handlowym sercu dzielnic Szadółki i Kowale. Lokal powstał na skrzyżowaniu ul. Przywidzkiej i Władysława Czermińskiego, pomiędzy dwoma węzłami zjazdowymi z Obwodnicy Trójmiasta. Restauracja w Gdańsku została zrealizowana z myślą o zmotoryzowanych, posiada linię drive-in oraz 35 miejsc parkingowych do dyspozycji klientów.

Wnętrze restauracji zaprojektowane przez słynnych szwedzkich architektów Wingårds, cechuje przede wszystkim połączenie skandynawskiego minimalizmu oraz funkcjonalności. Gdański MAX został zaadaptowany przez Towarzystwo Inwestycyjne Investing. Projektanci skupili się na charakterystycznych dla szwedzkich architektów Wingårds detalach, zachowując indywidualny skandynawski design projektu. Goście będą mogli zamawiać posiłki zarówno przy ladzie, jak i poprzez interaktywne kasy ekspres. Ponadto przy stolikach zostały zainstalowane gniazdka prądu, które umożliwią naładowanie telefonu lub laptopa w trakcie posiłku. Lokal ma 460 m kw. i znajduje się w nim 193 miejsc siedzących (łącznie w patio i sali konsumpcji).

MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. Obecnie sieć zatrudnia ok. 6000 pracowników w 130 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2017 r. wyniósł 328 milionów euro.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn