Polska marka 4F z pierwszym sklepem w Tajlandii

Według raportu firmy McKinsey & Company – The State of Fashion 2018 Azja będzie światowym pionierem rynku. To właśnie tam powstają liczne innowacje, a połowa globalnej sprzedaży on line jest generowana przez rynek azjatycki. Dlatego firma OTCF kontynuując strategię ekspansji otworzyła pierwszy sklep marki 4F w Bangkoku (Tajlandia).

– Azjatyccy gracze inwestują w innowacje, a także nowe marki. Nie możemy pozostawać w tyle z trendem i śmiało podejmujemy nowe wyzwanie, jakim jest ekspansja w Tajlandii. To kolejny krok w rozwoju sieci dystrybucji OTCF. Przygotowujemy się do kolejnych otwarć. Tempo i naszą motywację podkręca wizja Igrzysk w Tokio w roku 2020 – mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA.

Pierwszy sklep marki 4F powstał w Bangkoku. Jego wnętrze zostało utrzymane w minimalistycznej estetyce. Dotyczy to zarówno kolorystyki, jak i użytych materiałów. Całość ma w odpowiedni sposób wyróżniać ofertę sklepu i samą kolekcję marki 4F oraz 4F Junior.

Sklep 4F w Bangkoku

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.