Monnari i mBank wzmacniają ofertę ETC Swarzędz

Kolejna marka odzieżowa wzmocni sektor mody damskiej w zmodernizowanym niedawno centrum handlowym ETC Swarzędz. Polska marka Monnari otworzy swój pierwszy
w Swarzędzu lokal  już w połowie lipca. W ostatnim czasie poszerzyła się także oferta usługowa centrum – do grona najemców dołączyła placówka mBanku, która otwarta została 20 czerwca b.r.

Monnari to marka o 20-letniej tradycji, od podstaw zbudowana i stworzona w Polsce. Oferuje odzież damską, uszytą z wysokiej jakości materiałów o wyszukanych krojach, łączących w sobie doskonale znaną klasykę z ponadczasową elegancją. Znakiem rozpoznawczym marki jest także niezwykła dbałość o detal. W  butikach tej sieci dostepna jest zarówno rozmiarówka standardowa, jak również plus size (do rozm. 52). W ETC Swarzędz Monnari zajmie lokal o pow. 215 mkw., którego otwarcie zaplanowane jest na 12 lipca. Tym samym znacząco wzmocni się sektor mody damskiej w centrum, współtworzony m.in. przez takie sieci jak Reserved, Tatuum, Wólczanka, Medicine, Top Secret czy lokalną markę Must Have.

Równolegle do oferty modowej  w ETC Swarzędz rozwija się sektor usługowy. Od 20 czerwca klienci mogą korzystać z nowo otwartego stoiska mBanku. Na miejscu pracownicy służą pomocą w zakresie obsługi kont indywidualnych, firmowych, kredytów oraz kart płatniczych, jak również udzielą informacji o pozostałych usługach tego banku. Przy okazji zakupów w ETC Swarzędz klienci mogą także m.in. skorzystać z usług pralni Landoo, zegarmistrza, punktu dorabiania kluczy i drobnych napraw, kantoru, szewca Doktor But, salonów sieci komórkowych: Play, T-mobile, Plus oraz telewizji cyfrowej Cyfrowy Polsat, wyspy manicure Neo Nail, biura podróży Jamajka oraz myjni samochodowej.

– Bardzo się cieszymy, że kolejni najemcy zaufali nam i zdecydowali się rozpocząć swoją działalność w ETC Swarzędz. Od momentu ponownego otwarcia centrum po modernizacji, odwiedza nas coraz więcej osób, a my sukcesywnie wprowadzamy kolejne nowości i udogodnienia, a także organizujemy szereg ciekawych wydarzeń, by przyciągnąć do nas nie tylko stałych klientów, ale przekonać do pojawienia się u nas osoby, które jeszcze nie widziały, jak bardzo się zmieniliśmy. Tylko w ostatnim czasie dołączyły do nas takie marki jak Tatuum, Big Star, Quiosque czy restauracja Sushi&More, a nasi klienci mogli się bawić i odpoczywać podczas Dnia dla Rodziny, turnieju tanecznego czy kina samochodowego. Nie poprzestajemy na tym i planujemy kolejne nowości – zarówno w ofercie handlowej, jak i rozrywkowo-rekreacyjnej  – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.

Oferta handlowa ETC Swarzędz

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku. Ze względu na konieczność dostosowania obiektu do współczesnych standardów architektonicznych oraz zwiększenia komfortu zakupów, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, centrum zostało gruntownie zmodernizowane w okresie lipiec 2016-wrzesień 2017. ETC Swarzędz po przebudowie  zajmuje 20 tys. mkw. powierzchni, na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi CP Property Management oraz BOIG Property Consulting. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Capital Park jest doświadczoną i uznaną firmą inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od blisko 5 lat notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Eurocentrum Office Complex czy Royal Wilanów oraz jest w trakcie budowy flagowego projektu rewitalizacyjnego – ArtN w centrum Warszawy. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 304.000  m2 i wartości rynkowej 2,4 mld PLN, z czego 77% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Akron Group to austriacka grupa specjalizująca się w inwestowaniu w nieruchomości biurowe, handlowe oraz logistyczne. Firma działa na rynku austriackim, polskim, węgierskim oraz holenderskim oferując możliwości inwestowania m.in. dla inwestorów indywidualnych oraz instytucjonalnych.

Capital Park jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl