Monnari na plusie

Spółka Monnari Trade S.A, prowadząca sieć sklepów z odzieżą dla kobiet, osiągnęła w czerwcu 2018 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 23,3 mln zł. Tym samym poprawiła wynik sprzedaży o 4,95 proc. w porównaniu do czerwca roku 2017.  Wówczas spółka odnotowała przychody na poziomie 22,2 mln zł.

Natomiast wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Monnari Trade S.A w okresie II kwartału 2018 roku wyniosła około 59,7 mln zł, a w okresie I półrocza 2018 roku ok. 107,2 mln zł. Przychody te były niższe o odpowiednio 1,65 proc. i 5,88 proc. od osiągniętych w analogicznych okresach ubiegłego roku (60,7 mln zł za II kwartał 2017 roku i 113,9 mln zł za I. półrocze 2017 roku).

Sieć sprzedaży Monnari

Spółka Akcyjna Monnari Trade istnieje od 2000 r. Początek samej marki miał miejsce dwa lata wcześniej. Powierzchnia handlowa spółki na koniec kwietnia br.  składała się z 162 salonów o łacznej powierzchni 33,2 tys. mkw.

W bieżącym roku, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej, w zależności od sytuacji rynkowej, od 5 proc. do 7 proc. licząc od obecnie posiadanej powierzchni.

Salony Monnari otwierane są w lokalach o powierzchni od 70 do 437 mkw., co umożliwia profesjonalną, często zmienianą ekspozycję kolekcji. Monnari rozwijać się poprzez rozbudowę sieci własnych salonów firmowych w najlepszych lokalizacjach w Polsce w galeriach i centrach handlowych. W planach spółki jest powiększanie powierzchni salonów do ponad 200-300 mkw.

Sklepy firmowe wraz z salonami outletowymi zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl