Flying Tiger Copenhagen w Manufakturze

Unikatowe wzornictwo, ciekawy design i sporo humoru – tak można zdefiniować ofertę duńskiej marki Flying Tiger Copenhagen, która otworzyła swój salon w łódzkiej Manufakturze.

Na ponad 150 mkw. nowego sklepu można znaleźć produkty wielu kategorii – od materiałów biurowych i DIY, przez akcesoria do kuchni, łazienki, zabawki, elektronikę i artykuły sportowe,  po zabawne i praktyczne gadżety.

Duńska marka

Flying Tiger Copenhagen to międzynarodowa sieć sklepów z Danii licząca obecnie 860 sklepów w 30 krajach Europy i Azji, a także w Stanach Zjednoczonych. W minionym roku otwierały się przynajmniej trzy sklepy tygodniowo w różnych miejscach na świecie. Dzięki stałej pracy z innowacyjnym designem i ciągłemu rozwojowi produktów, co miesiąc w sklepach pojawia się nawet 300 nowości.

– W sklepie Flying Tiger Copenhagen naprawdę każdy może znaleźć coś dla siebie… lub dla kogoś innego. Jak w domu poczują się u nas artystyczne dusze, osoby lubiące przymrużenie oka w codziennych sprawach, a także fani praktycznych rozwiązań – mówi Anita Kurdziel, młodsza specjalistka ds. marketingu firmy. – O świetną atmosferę dbają nasi sprzedawcy, którzy są bardzo zaangażowani i twórczy a przede wszystkim pomocni. Sklep jest nie tylko przestrzenią do sprzedawania, ale także staje się miejscem zabawy i odpoczynku. Można tu przymierzać kostiumy i wziąć udział w warsztatach kreatywnych. Co miesiąc do sklepów Flying Tiger Copenhagen trafia trzysta nowych produktów.

Sklep Flying Tiger Copenhagen w Manufakturze

Nowy sklep marki usytuowany jest na pierwszym piętrze galerii handlowej Manufaktury. – Nie mogło nas tu zabraknąć. Manufaktura to wspaniałe miejsce spotkań, oferujące przeróżne możliwości spędzania wolnego czasu. – dodaje Anita Kurdziel – Tym samym promujemy podobne wartości: aktywny styl życia, otwartość i kreatywność, oraz pielęgnowanie relacji z bliskimi.

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Polska, a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.