Playmobil otwiera pierwszy sklep w Polsce

Lokal Playmobil

Do oferty centrum handlowego Magnolia Park we Wrocławiu dołączyła popularna na całym świecie marka Playmobil. To pierwszy sklep stacjonarny tej marki w Europie.

Playmobil od ponad 40 lat tworzy kultowe zabawki dziecięce. Dopracowane do ostatniego szczegółu kolekcje, doceniane przez pedagogów i uwielbiane przez dzieci w ponad 100 krajach na świecie teraz dostępne są w jedynym w Europie stacjonarnym sklepie, który mieści się w Magnolia Park.

– Niezmiernie cieszy nas fakt, że z takim sukcesem kontynuujemy proces poszerzania asortymentu dla dzieci. Zabawki Playmobil pomagają ćwiczyć wyobraźnię, uczą współpracy i pobudzają kreatywność – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – To obecnie jedyne takie stoisko w Europie, a my jako największa galeria handlowa w regionie mamy możliwość realizacji unikatowych konceptów – dodaje.

Stoisko Playmobil znajduje się na parterze galerii handlowej (przy Empiku). Powierzchnia sklepu, który z zewnątrz przypomina zamek, wynosi 45 mkw. Dodatkowo, do końca sierpnia bezpośrednio przy stoisku dzieci i rodzice mają możliwość odwiedzić wystawę promującą popularne zabawki. Wyjątkowy sklep jest wspólnym projektem marki Playmobil oraz Wyspy Szkrabów – największej w Polsce franczyzowej sieci sklepów z zabawkami, będącej własnością firmy Rekman Sp. z o.o., lidera dystrybucji gier i zabawek.

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych, stały dostęp m.in. do: placu zabaw i fontanny na zielonej piazzy, sali zabaw Labibu, gdzie dzieci są pod opieką animatorów oraz szerokiego asortymentu sklepów z zabawkami do kreatywnej zabawy, ubraniami i innymi artykułami dziecięcymi.

100 tys. mkw. GLA w Magnolia Park

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo- rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, Reserved, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, Tous, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu Tesco. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

Multi jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.