Z online do offline – eobuwie.pl zadebiutuje na Śląsku w Libero

Galeria Libero

W katowickim salonie klienci zamiast tradycyjnych półek z butami, torebkami i akcesoriami znajdą nowoczesne ekrany multimedialne i tablety na których będą mogli składać swoje zamówienia. Sklep w Libero będzie jednym z najbardziej innowacyjnych w kraju.

Galeria Libero jest realizowana przez firmę Echo Investment, wystawcę Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

– Eobuwie.pl to interaktywny salon z butami i akcesoriami jakiego na Śląsku jeszcze nie było. To dwa światy w jednym, odważnie łączące to, co lubią klienci sklepów stacjonarnych z najlepszymi doświadczeniami z zakupów online. Jesteśmy dumni, że jedna z pierwszych lokalizacji marki w Polsce, a pierwsza na Śląsku, będzie mieścić się w katowickim Libero. To kolejna nowość na śląskim rynku, która debiutuje właśnie w naszym kompleksie. Innowacyjność i komfort rozwiązań zakupowych oraz niezwykle szeroki wybór spośród dziesiątek tysięcy modeli to cechy, które z ogromną radością powitamy w Libero. – komentuje Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. najmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Trzeci sklep w Polsce

Salon eobuwie.pl w Libero będzie trzecim sklepem marki w Polsce i pierwszym na Śląsku. W katowickim salonie wszystkie produkty zamiast ekspozycji na tradycyjnych sklepowych półkach  będą pokazywane przez tzw. digital signage, czyli na systemie połączonych ze sobą kilkudziesięciu ekranów wysokiej rozdzielczości. To za ich pośrednictwem, a także dzięki specjalnie stworzonej na potrzeby sklepu aplikacji, klienci eobuwie.pl będą mogli wybierać spośród dziesiątek tysięcy modeli butów i torebek. Wybrane produkty są dostarczane z inteligentnego zaplecza sklepu do przymierzenia w ciągu 3 minut. Jeśli jakiś produkt nie będzie dostępny od ręki, a  zostanie zamówiony przed 13:00, klient będzie mógł odebrać go jeszcze tego samego dnia. Produkty z oferty 24h, zamówione po godzinie 13:00, będą dostępne do przymierzenia następnego dnia.

– Koncept eobuwie.pl daje klientom niespotykaną nigdzie możliwość wyboru. Kilka tysięcy par butów i torebek jest dostępne do przymierzenia i zakupu w maksymalnie 3 minuty. Jeśli nie zdążylibyśmy z dostawą w tym czasie – klient dostaje rabat. Dodatkowo – w ofercie 24h – dostarczamy każdy produkt dostępny na stronie eobuwie.pl, którego nie ma w magazynie salonu w Libero. W tym koncepcie klienci mają więc stacjonarny dostęp do ponad 50 tys. produktów od ponad 450 marek. To przełomowe rozwiązania na ogromną skalę, nieszablonowo łączące najnowsze technologie i modę – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl. Prezes podkreśla, że podobnie jak w świecie e-commerce, również w sklepie stacjonarnym marki obowiązują darmowe zwroty.

Eobuwie.pl jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm, której przychody rok do roku rosną 100 proc. W tym roku celem jest przekroczenie miliarda złotych przychodu. Pod koniec kwietnia firma odebrała w Las Vegas nagrodę Imagine Excellence w kategorii Najbardziej Innowacyjne Doświadczenie Konsumenckie za stworzenie unikalnego, wielokanałowego doświadczenia zakupowego łączącego wykorzystanie aplikacji mobilnej z systemem zakupowym w sklepach stacjonarnych.

Od stycznia 2016 internetowy sklep eobuwie.pl należy do innego giganta w branży, Grupy CCC. W formule online eobuwie.pl działa już na 13 rynkach Europy.

Ponad 150 sklepów

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 95 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte.  Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Made in G, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Quiosque, Orsay, Greenpoint, Triumph, Calzedonia, Gatta, Medicine, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Homla, Flying Tiger, Zebrano Rano, Papa Diego, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.