Rośnie powierzchnia handlowa Quiosque

Quiosque

Dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa Quiosque otworzyła kolejny nowy salon franczyzowy. Od początku lipca sklep Quiosque będą mogły odwiedzać mieszanki Świdwina.

Salon w Świdwinie jest zlokalizowany w Galerii Hosso, ma powierzchnię około 100 mkw. Jest to salon partnerski. Galeria Hosso w Świdwinie to obiekt należący do portfolio Grupy Hosso, wystawcy Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Salony od 100 mkw.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 kw. netto.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.