Nowa perfumeria Sephora w opolskiej Karolince

Sephora kontynuuje rozwój sieci perfumerii w nowym koncepcie. Już 11 lipca zostanie otwarty kolejny punkt marki w największym kompleksie handlowo-usługowym w województwie opolskim – CH Karolinka. Nowa perfumeria Sephora zajmuje lokal o powierzchni blisko 200 mkw. i jest ulokowana na parterze obiektu tuż przy wejściu głównym.

– Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami, a w ich kreacji uczestniczyli studenci prestiżowej londyńskiej szkoły Central Saint Martins. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami i technologiami. Nowa odsłona perfumerii Sephora realizuje w dużej mierze oczekiwania i preferencje tej grupy naszych klientów – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora w Polsce.

Nowoczesne rozwiązania w perfumeriach

Zmodernizowane perfumerie zapraszają klientów lekkim, przeszklonym wejściem do perfumerii, zdobionym charakterystycznymi dla Sephora czarno-białymi filarami. W nowej odsłonie zyskały one trójwymiarową formę oraz podświetlenie typu LED.

Już z poziomu wejścia, dzięki zastosowaniu liniowego oświetlenia LED, dostrzec można centralnie ulokowany i wyeksponowany Beauty HUB. To serce perfumerii, miejsce, które w zamyśle skupiać
ma społeczność fanów eksperymentowania z makijażem – to tutaj klienci mogą samodzielnie wypróbować produkt na sobie, skorzystać z bezpłatnych 15-minutowych metamorfoz, płatnych usług makijażowych oraz lekcji makijażu czy wreszcie podładować swój telefon komórkowy.

Perfumerie zyskały również nową strefę Sephora Loves, w której prezentowane są nowe gorące marki debiutujące na rynku polskim i dostępne wyłącznie w Sephora, takie jak np. Huda Beauty, Becca czy Kat von D.

Więcej marek

Perfumeria Sephora w opolskiej Karolince zaoferuje marki makijażowe dostępne na wyłączność w sieci, takich jak: Becca, Zoeva, Huda Beauty, Too Faced, czy Kat von D Beauty. Dostępne będą również marki do pielęgnacji  m.in. od amerykańskich marek Youth to the People czy Boscia.

Sephora nie zapomniała też o trendzie koreańskiej  pielęgnacji, z bogactwem masek, olejków, płynnej pielęgnacji od takich ekspertów jak Dr. Jart, Tony Molly czy Skin Food.

Wreszcie zakupić będzie można w Opolu produkty, które swoją gigantyczną popularność zawdzięczają internetowi – instagramowe marki jak eliksir Unicorn Essence od Farsali, którym zachwycają się beauty influencerki (np. Gigi Hadid, Huda Kattan) czy przywracający blask skórze, oparty o kwas glikolowy, Glow Tonic od brytyjskiej marki Pixi.

Profesjonalne usługi

Eksperckie konsultacje i usługi wyróżniają perfumerie Sephora na rynku.

– Poza testowaniem i eksperymentowaniem z nowymi markami, w nowo otwartej perfumerii w CH Karolinka w Opolu, nasze klientki będą mogły skorzystać z profesjonalnych usług makijażowych – nie tylko podczas otwarcia, lecz każdego dnia. Z myślą o tych konsultacjach przygotowaliśmy aż 4 stanowiska w centralnej strefie perfumerii o nazwie Beauty Hub. W menu usług znajdują się zarówno płatne usługi, jak makijaż na specjalne wyjście, czy półtoragodzinna indywidualna lekcja makijażu, podczas której, klienta odkrywa jak samodzielnie wykonać makijaż, jak i bezpłatne 15-minutowe metamorfozy. Do perfumerii w CH Karolinka zawita również profesjonalna i kompleksowa stylizacja brwi w formie Brow Bar od marki Benefit, ciesząca się ogromna popularnością w innych miastach – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor ds. Marketingu Sephora Polska.

Sephora częścią koncernu LVMH

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność skupiająca fanów piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie.

Założony we Francji przez Dominique’a Mandonnaud w 1970 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection. Produkty i usługi oferowane przez Sephora dodają klientom pewności siebie i pomagają wykorzystać drzemiący w nich potencjał , a to wszystko przy wsparciu profesjonalnego i pełnego wyobraźni zespołu konsultantów.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się ulubioną destynacją w 34 krajach i w internecie, dla wszystkich tych, którzy kochają eksperymentowanie i lubią odkrywać zaskakujący świat piękna.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.