Trwa rekomercjalizacja gdyńskiego Centrum Riviera

Centrum Riviera

Mija pięć lat od debiutu gdyńskiego Centrum Riviera. W tym okresie zbudowało ono pozycję lidera na handlowej mapie Trójmiasta. Obecnie trwa rekomercjalizacja obiektu. Większość najemców już podpisała nowe umowy.

– Pięcioletni okres działalności Centrum to ważny moment z punktu widzenia zarządcy. Wygasa bowiem termin obowiązywania większości umów najmu podpisanych na początku działalności centrum – mówi Grzegorz Latała, członek zarządu i dyrektor ds. komercjalizacji w Mayland Real Estate. – Pozycja Riviery jest na tyle stabilna, że większość najemców podpisała już nowe umowy lub wynegocjowała warunki na jakich pozostanie.

H&M i Grupa Inditex przedłużyły umowy na kolejny okres. Firma OTCF, właściciel marki 4F wprowadzi do gdyńskiego centrum swój nowy koncept 4F Junior. Na 250 działających w Rivierze sklepów wymienionych zostało zaledwie ok. 7 proc. – To oznacza, że rotacja jest minimalna, a nasi dotychczasowi najemcy są bardzo zadowoleni z obrotów. Niektórzy tak jak np. Lavard, Bytom i Guess przy przedłużeniu umowy zdecydowali się na powiększenie powierzchni – dodaje Latała.

18 nowych najemców w Centrum Riviera

Riviera poszerzyła ofertę sklepów o 18 najemców.  Wśród debiutantów znaleźli się m.in. Waffel Story, The Body Shop, O bag, Słoń Torbalski, Mole Mole, Jack Wolfskin, Jean Luis David, Happy Flower, Festus, L’Occitane, Lancerto, Timberland, Semilac.

Centrum Riviera jest największym centrum handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. Na dwóch poziomach mieści się 250 sklepów, bogata oferta gastronomiczna w tym prawie 30 restauracji i kawiarni oraz rekreacyjna (m.in. 7 placów zabaw dla dzieci). Od początku Mayland Real Estate, inwestor i zarządca, zakładał, że będzie to nie tylko miejsce codziennych zakupów spożywczo-przemysłowych, ale także centrum modowe oraz ośrodek aktywnego wypoczynku i relaksu dla całej rodziny. W Trójmieście wszyscy znają plażową akcję promocyjną Słoneczny Patrol Riviery, czy całoroczną galerię sztuki Rivierę Sztuki i bardzo kobiecy Plac Piękna. Dużym zainteresowaniem cieszą się przedstawienia teatralne dla dzieci. Cyklicznie gości w Rivierze także Centrum Nauki Experyment, które jest najpopularniejszym w Trójmieście miejscem związanym z edukacją w formie interaktywnych zabaw.

Mayland Real Estate jest wiodącym deweloperem dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995r., jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Serenadę w Krakowie, Rivierę w Gdyni, Jantar w Słupsku, Pogorię w Dąbrowie Górniczej­­ oraz Karolinkę w Opolu. Centrum Serenada, otwarte w październiku 2017 r., zostało wyróżnione m.in. CEE Retail Real Estate Awards 2018 w kategorii Retail Project oraz nagrodą Property Design Awards 2018.

Mayland jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY