Pasibus w Manufakturze

Pasibus - sieć punktów oferujących burgery, dołączyła do oferty Manufaktury.

Pasibus – sieć punktów oferujących burgery, dołączyła do oferty Manufaktury. To pierwszy punkt, wywodzącej się z Wrocławia firmy, w centralnej Polsce. Burgerownia, nawiązuje stylem do popularnych foodtrucków, jest jednak punktem stacjonarnym i mieści się w food courcie na pierwszym piętrze Manufaktury.

Sieć Pasibus stara się przenieść klimat ulicznego jedzenia do lokali stacjonarnych, także w galeriach handlowych. I robi to skutecznie. Oparte na filozofii street food punkty z burgerami od pięciu lat zdobywają nowych klientów. Filozofia marki opiera się na luźnym klimacie i dbaniu o przyjemną atmosferę.

– Co nas wyróżnia to podejście do klienta – mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu w Pasibusie. – Tworzymy „Pasi świat”, w którym nasi klienci to „Pasibrzuchy”, lemoniada to „Pasi lemoniada” a miejsce produkcji to „Pasi Zajezdnia”. I to miejsce jest chyba najważniejsze, to tutaj od początku powstają autorskie receptury burgerów i sosów ze składników od lokalnych dostawców, które później, w specjalnie przystosowanych chłodniach, rozsyłane są do punktów w całym kraju. Właściciele sieci ciągle eksperymentują ze smakami, aby urozmaicić menu. Co miesiąc pojawia się tzw. Bohater Miesiąca, czyli nowa pozycja w karcie dań. Zarówno mięso, jak i pozostałe składniki podlegają surowej kontroli jakości. W menu znajdują się też sałatki i propozycje dla dzieci. Pierwszy punkt Pasibusa w centralnej Polsce, powstał w Manufakturze.

– Dostajemy mnóstwo wiadomości i próśb od naszych klientów, ze wskazaniami gdzie nowy Pasibus ma powstać – mówi Jakub Aleksandrowicz. – Tak było i w tym przypadku, dostaliśmy sporo pytań o to, kiedy otworzymy się w Łodzi, a Manufaktura wydała nam się idealnym miejscem na start w tej części kraju.

Bogata oferta

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I. K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Polska, a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.

Apsys jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference, które odbędzie się w dniach 26-27 września 2018 roku w warszawskim Centrum Expo XXI

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY