Gorszy miesiąc dla sieci Wojas

Wojas S.A. informuje, iż wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas S.A. w czerwcu 2018 roku wyniosła 20,584 mln zł i była niższa o 9,2 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w czerwcu 2017 roku.

W okresie styczeń – czerwiec 2018 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 104,820 mln zł i była niższa o 3,1 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w czerwcu 2018 roku wyniosły 16,176 mln zł i były niższe o 9,2 proc. od przychodów osiągniętych w czerwcu 2017 roku. Narastająco, w okresie styczeń – czerwiec 2018 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 86,837 mln zł i były niższe o 5,7 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Dalsza ekspansja

Rozwój detalicznej sieci sprzedaży za granicą Wojas uznaje za strategiczny cel długookresowy. Efektem tego jest wejście pod koniec 2016 r. do Rumunii, a w 2017 r. otwarto w tym kraju dodatkowe dwa sklepy. Z zebranych doświadczeń na rynkach zagranicznych wynika, iż bardzo istotna w dłuższym horyzoncie czasowym jest znajomość marki Wojas na danym rynku i jej pozycjonowanie na tle konkurencji. Wiąże się to z istotnymi nakładami na promocję i reklamę w danym kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy