Europa Centralna z nowym najemcą. Powstanie duży sklep znanej sieci

Europa Centralna

W Europie Centralnej powstanie jeden z największych sklepów Pepco w Polsce. W gliwickim centrum handlowym zajmie prawie 700 mkw. i znajdziemy w nim odzież dla całych rodzin oraz produkty dla domu. To kolejny nowy najemca, który dołącza do galerii w ciągu kilku miesięcy.

Największy sklep Pepco w Polsce

Pepco to europejska sieć dyskontów oferujących odzież dla całych rodzin, asortyment dla domu oraz artykuły dekoracyjne. W Polsce posiada ponad 800 sklepów. Teraz firma zdecydowała się na uruchomienie nowego punktu sprzedaży w Gliwicach. Jako miejsce jego otwarcia wybrała Centrum Handlowe Europa Centralna. – Nasza strategia zakłada obecność w dużych centrach handlowych, więc co do otwarcia Pepco w Europie Centralnej nie było wątpliwości. Mamy nadzieję, że przy udziale innych najemców stworzymy kompleksową ofertę handlową – mówi Bożena Pekowska z Pepco Poland.

Nowy najemca w gliwickim centrum handlowym zajmie dwa dotychczasowo dostępne lokale, które zostaną ze sobą połączone – w sumie 690 mkw. powierzchni. Będzie to jeden z większych sklepów Pepco w Polsce. Średnia wielkość otwieranych punktów w naszym kraju to ok. 500 mkw. Znajdzie się przy salonie CCC – kolejnej marki, która w ostatnim czasie podwoiła swoją powierzchnię w Europie Centralnej, co jest wynikiem dużego potencjału sprzedażowego obiektu oraz efektywnego zarządzania przez kierownictwo. Otwarcie sklepu planowane jest na IV kwartał tego roku.

Rosną obroty Europy Centralnej

– To już kolejna nowa marka w naszym centrum w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Pod koniec poprzedniego roku dołączył m.in. sklep firmy odzieżowej Rogoza. Cieszymy się, że najemcy obecni w Europie Centralnej wciąż stabilnie rozwijają swoją sprzedaż. W I kwartale 2018 r. nasze obroty wzrosły o 8,95 proc. – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna.

Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2 300 miejsc parkingowych. Z obiektu chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej, Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. W ciągu 30 min. centrum osiągalne jest przez 1,85 mln mieszkańców, a w ciągu 1 h przez 5 mln mieszkańców.

Obiektem zarządza firma Apsys – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn