Salon Quiosque w kolejnym centrum handlowym

Marka odzieżowa Quiosque jest obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Obecnie liczy około 170 salonów w całej Polsce i konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Właśnie otwarto nowy sklep marki w Iławie.

Nowy sklep jest to punkt własny marki, zlokalizowany w Galerii Jeziorak. Na potrzeby sklepu zaadoptowano lokal o powierzchni sprzedaży wynoszącej 86 mkw. Spółka oprócz sieci własnej, rozwija markę poprzez otwarcia sklepów franczyzowych.

Przypomnijmy, na początku lipca marka otworzyła nowy salon franczyzowy w Świdwinie. Lokal o powierzchni około 100 mkw. znajduje się w Galerii Hosso. Obiekt należy do portfolio Grupy Hosso.

Rozwój poprzez franczyzę

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 mkw. netto.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn