Stokrotka: wzrost sprzedaży i nowe lokalizacje

Wnętrze sklepu sieci Stokrotka

Zarząd Emperia Holding S.A. informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w czerwcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2017 roku o ok. 10,4 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 645 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 4,4 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1,323 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,9 proc.

W czerwcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 1,6 proc. w porównaniu do czerwca 2017 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień- czerwiec 2018 roku spadł o około 3,2 proc. oraz za okres styczeń – czerwiec 2018 roku wzrósł o około 2,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku

Nowe lokalizacje

W czerwcu 2018 roku otwarte zostały 4 sklepy: 2 supermarkety Stokrotka oraz 2 markety Stokrotka Express. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,9 tys. mkw: 0,8 tys. mkw. w supermarketach Stokrotka oraz 0,1 tys. mkw. w marketach Stokrotka Express.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca 2018 roku wyniosła 450. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2018 roku wyniosła 189,8 tys. mkw.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.