Galeria Niwa przyciąga kolejnych najemców

Tym razem to polska marka Quiosque otworzy swój pierwszy salon w Oświęcimiu. Będzie to salon własny marki i zajmie powierzchnię 95 mkw. Otwarcie sklepu zaplanowano na 25 lipca.  Za komercjalizację obiektu odpowiada Master Management Group – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

– Chcemy, aby asortyment produktów i usług zarządzanych przez nas obiektów był różnorodny, dlatego stale rozwijamy ofertę zakupową i szukamy nowych rozwiązań. Charakter marki Quiosque doskonale wpisuje się w profil zakupowy klientek Niwy, czyli kobiet powyżej trzydziestego roku życia. Jest to dla nas bardzo ważna grupa docelowa, która wśród mieszkanek Oświęcimia stanowi większość, tym bardziej cieszymy się na tę współpracę – mówi Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group.

– W naszych kolekcjach stawiamy na ponadczasową klasykę, którą dopełniają nowoczesne elementy. Chcemy, aby każda kobieta czuła, że ubrania Quiosque zostały stworzone specjalnie dla niej. O otwarciu salonu w Niwie zadecydowała głównie lokalizacja i turystyczny potencjał, które dają nam możliwość dotarcia do nowej grupy klientek – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Quiosque to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa, obecna na rynku od ponad 25 lat. Sieć liczy obecnie około 170 sklepów, zarówno w dużych, jak i średnich miastach. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia, w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Skuteczna strategia

Finalizacja kolejnych umów najmu pokazuje, że koncept Galerii Niwa i strategia zarządzania Master Management Group sprawdzają się w oczach najemców. Centrum jest wynajęte w 100 proc. Na przestrzeni ostatniego roku ofertę galerii poszerzyły takie marki jak: Sizeer, YES, Time Trend, Ziaja i NeoNail. Niwa jest dziś lubianym i rozpoznawalnym miejscem zakupów i spotkań w regionie. Połączenie mody, rozrywki i usług na ponad 14,7 tys. mkw., na dwóch poziomach przyciąga mieszkańców i turystów. Klienci mają do wyboru ponad 50 sklepów różnych marek, m.in. H&M, CCC, Orsay, Reserved, House, restauracje takie jak KFC czy Hammurabi oraz 4-salowe kino Planet Cinema.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami.

Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. Na zlecenie tych podmiotów MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak: Blackstone, Marcol Group i Europa Capital.

Obecnie MMG zarządza ponad 100 tys. mkw powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu. Firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Zawierciu, Kołobrzegu i Legionowie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl