Dekada Myślenice świętuje 7. urodziny

Dekada Myślenice, zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne należące do spółki Dekada, w lipcu br. obchodzi 7 lat swojego funkcjonowania na rynku. Jest to pierwszy obiekt w portfolio firmy, który rozpoczął rozwój sieci Dekada w całej Polsce. Dzięki dogodnej lokalizacji oraz połączeniu funkcji obiektu handlowego z dworcem autobusowym, Dekada Myślenice niezmiennie przyciąga klientów.

Dekada Myślenice o powierzchni 3430 mkw. GLA. została oddana do użytku 15 lipca 2011 roku. Dogodna lokalizacja w centrum miasta, a także połączenie funkcji obiektu handlowego z dworcem autobusowym ma swoje odzwierciedlenie w wysokich wskaźnikach footfallu.

– Centrum handlowe Dekada w Myślenicach odwiedza miesięcznie średnio 120-130 tys. osób. To ponad 7 razy więcej niż liczba mieszkańców Myślenic. Przez 7 lat funkcjonowania Dekady Myślenice centrum odwiedziło około 15 mln klientów. Tak dobre wyniki to bez wątpienia efekt naszych ciągłych starań o dobre relacje zarówno z klientami, jak i najemcami oraz dowód na to, że wypracowana przez nas strategia i przeprowadzona dwa lata temu rekomercjalizacja były dobrym krokiem – mówi Bartosz Soból, dyrektor Centrum Handlowego Dekada w Myślenicach.

W Dekadzie Myślenice znajduje się 12 lokali handlowo-usługowych, a do dyspozycji konsumentów jest również parking mieszczący 70 aut. Ofertę obiektu tworzą m. in. sklep Empik, Pepco, supermarket Tesco, drogeria Rossmann, sklep obuwniczy Altero, Świat Dziecka, Top Secret, Hi-Tec, Laura Messi, Apteka Zdrowie, Play, a także Dworzec Autobusowy.

– W Dekadzie Myślenice Świat Dziecka działa od 6 lat i od początku notujemy zadowalające obroty. Tak dobre wyniki finansowe z pewnością są efektem wysokiej jakości produktów, które oferujemy oraz udanej współpracy z zarządcą obiektu. Dostrzegamy również korzyści z połączenia centrum z dworcem autobusowym – naszymi klientami są bardzo często rodzice wracający autobusem z pracy – mówi Tadeusz Pasternak, właściciel sklepu Świat Dziecka w Dekadzie Myślenice.

Zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne

Na terenie dworca znajduje się 11 stanowisk autobusowych, w tym 5 stanowisk przejazdowych. Dworcem zarządza Dekada SA, co jest korzystnym rozwiązaniem dla firm przewozowych, dla których warszawska spółka nie jest konkurencją.

– Dworzec autobusowy obsługuje dziennie około 8 tys. pasażerów. Zintegrowany obiekt to duże ułatwienie dla podróżnych, którzy bardzo często decydują się na szybkie zakupy w oczekiwaniu na podróż lub po przyjeździe do miasta. Przy wszechobecnym braku czasu, jaki nam towarzyszy, robienie zakupów przy okazji pobytu na dworcu, powrotu z pracy, szkoły czy podróży turystycznej jest bardzo wygodne i tego oczekują konsumenci – dodaje B. Soból.

Dekada Myślenice to pierwsze zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne zrealizowane przez grupę Dekada i jednocześnie pierwszy obiekt w Polsce łączący centrum handlowe z dworcem autobusowym. Otwarcie Dekady Myślenice zapoczątkowało rozwój sieci obiektów typu convenience funkcjonujących pod szyldem Dekada. Obecnie w Polsce funkcjonuje już 11 centrów handlowych Dekada, a w planach są kolejne inwestycje. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Za wynajem powierzchni w centrach handlowych Dekada odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Wszystkie projekty spółki Dekada zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.