Monnari otworzy salon w Libero

Polska marka odzieżowa dla kobiet – Monnari już jesienią tego roku otworzy swój salon w katowickim Libero. Monnari działa na rynku od ponad 20 lat i nieustannie się rozwija.

Grupa Monnari to obecnie 163 salony o łącznej powierzchni ponad 33 tys. mkw.

– Nasza sieć to już ponad 160 salonów, ale cały czas szukamy nowych adresów. Wybraliśmy Libero, bo chcemy być bliżej naszych klientek, a właśnie w tym miejscu zaprosimy do nas nowoczesne i dynamiczne panie z południa Katowic. Ponad 20 lat działalności na rynku nauczyło nas jak dobrze wybierać miejsca na nasze nowe salony. Libero to nie tylko ciekawa architektura i świetne funkcje dla gości, ale przede wszystkim otwarcie na południe Katowic i duży zasięg w całej aglomeracji  – mówi  Renata Borkowska-Kubiak, Dyrektor ds. Marketingu w Monnari.

– Propozycja modowa Libero wzbogaciła się o bardzo ważną dla kobiet markę. Monnari od lat lubiane jest za autorskie stylizacje sprzedawane w krótkich seriach, które wyróżniają się dopracowanym wykończeniem i detalami – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 95 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Made in G, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Quiosque, Orsay, Greenpoint, Triumph, Calzedonia, Gatta, Medicine, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Eobuwie, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Homla, Flying Tiger, Zebrano Rano, Papa Diego, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.

Ponad 150 sklepów

Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym podejściem estetycznym.  Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po prostu miło spędzonego czasu.

Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks, klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl