20,5 mln zł przychodów Grupy Gino Rossi

Przychody grupy Gino Rossi w czerwcu 2018 roku wyniosły 20,5 mln zł i były o około 10 proc. wyższe rok do roku – poinformowała spółka w komunikacie.

Udział sprzedaży B2B w Gino Rossi w czerwcu br. wyniósł 46,2 proc., co oznacza wzrost rok do roku o 19,5 proc. Narastająco od początku 2018 roku sprzedaż Gino Rossi spadła rdr o 8,4 proc. do 87,9 mln zł.

Spółka zanotowała spadek sprzedaży także w kanale e-commerce. Przychody ze sprzedaży w czerwcu spadły rok do roku o 19,7 proc.

Sieć sprzedaży

Grupa Gino Rossi zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą markowego obuwia i odzieży po marką Gino Rossi. Dystrybucja realizowana jest przez sieć 82 salonów firmowych własnych oraz franczyzowych zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Ponadto w ramach sprzedaży eksportowej Gino Rossi S.A. prowadzi sprzedaż zagraniczną do sklepów franczyzowych. Produkcja obuwia ma miejsce w zakładach produkcyjnych w Słupsku oraz w Łosinie, natomiast produkcja torebek w fabryce w Elblągu.

W 2017 roku pod marką Gino Rossi otwarty został salon w warszawskiej Galerii Północnej, zamknięto 5 nierentownych lokalizacji oraz dokonano relokacji 4 sklepów (w 3 salonach zwiększono powierzchnię, 1 przeniesiono w strefę o większym natężeniu ruchu klientów). Zgodnie z założeniami rozwoju powierzchnia nowo otwartych salonów jest większa, niż średnia dla sieci, co przekłada się na lepszą ekspozycję kolekcji.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl