Quiosque rozbudowuje sieć handlową

Marka odzieżowa Quiosque otworzyła właśnie kolejny salon franczyzowy. Sklep Quiosque będą mogły odwiedzać teraz mieszkanki Lubartowa.

Obecnie sieć salonów Quiosque liczy około 170 punktów, z czego połowa to salony partnerskie. Salon w Lubartowie ma niecałe 100 mkw.

Przypomnijmy, na początku lipca marka otworzyła nowy salon franczyzowy w Świdwinie. Lokal o powierzchni około 100 mkw. znajduje się w należącej do Grupy Hossso, Galerii Hosso. Nowy sklep własny marki zadebiutował z kolei w Galerii Jeziorak. Na potrzeby sklepu zaadoptowano lokal o powierzchni sprzedaży wynoszącej 86 mkw.

Poszukiwani franczyzobiorcy

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl