Metropolitan Investment: 20 parków handlowych w 2 lata

Metropolitan Investment dynamicznie rozwija sieć obiektów handlowych pod brandem „Metro”. Po sukcesach pierwszych obiektów typu retail park w Białej Podlaskiej i Wiśle, firma realizuje kolejne projekty z zakresu nieruchomości handlowych. W ostatnim czasie do portfolio spółki dołączyły projekty Metro Parków w Kole, Zgorzelcu oraz na Warszawskim Wawrze. Łącznie w realizacji znajduje się kolejne 78 tys. m kw. GLA rozpoczętych inwestycji.

– W ciągu najbliższych dwóch lat zamierzamy stworzyć blisko 20 parków handlowych. Chcemy, aby marka Metro Parków oraz innych obiektów rozwijanych pod tym brandem była silna w relacji z naszym najemcą. Posiadanie silnego brandu i rozpoznawalnej sieci obiektów handlowych daje przewagę konkurencyjną, zapewnia optymalizację kosztów i umożliwia sprawne zarządzanie obiektami – komentuje Łukasz Włodarczyk, Prezes Zarządu Metropolitan Investment.

Firma Metropolitan Investment jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Awards.

Korzystny format Metro Parków

W handlowym portfolio Metropolitan Investment, rozwijanym pod brandem „Metro”, znajdują się formaty typu retail parki (Metro Parki) oraz lokale handlowe w korzystnych lokalizacjach (Metro Retail). Firma realizuje także projekt outletu (Metropolitan Outlet) oraz centrów handlowych (Galerie Metro) o powierzchni najmu od 10 do 20 tysięcy metrów kwadratowych.

W ciągu dwóch lat działalności Metropolitan Investment zrealizował już 8 projektów o łącznej powierzchni ponad 14 tys. GLA. Z powodzeniem funkcjonują już Metro Parki w Wiśle, Białej Podlaskiej otwarte w 2017 roku, a także obiekty handlowe z przeznaczeniem pod operatorów spożywczych w Warszawie, Maszewie i Grodzisku Mazowieckim. Na 2018 rok zaplanowano otwarcie kolejnego Metro Parku w Biłgoraju.

Metro Parki czyli klasyczne parki handlowe, są jednym z kluczowych formatów realizowanych przez firmę. To sprawdzony model handlowy, który z powodzeniem funkcjonuje m.in. w USA. Pomimo dynamicznego rozwoju branży e-commerce, retail parki nadal pozostają obiektami handlowymi, które prężnie tam działają. Dzięki lokalizacji tego typu obiektów w bliskim otoczeniu osiedli mieszkaniowych, ten format spełnia około 80 proc. zapotrzebowania konsumentów. Dlatego najlepiej tego typu obiekty sprawdzają się w małych miastach oraz na obrzeżach dzielnic dużych miast.

Przewaga brandu

Siłę brandu „Metro” tworzy zespół specjalistów Metropolitan Investment, który umożliwia kompleksową realizację projektów, uwzględniającą projektowanie, budowę i komercjalizację projektów nieruchomościowych na rynku profesjonalnym. W oparciu o realizowane projekty nieruchomościowe firma buduje portfele inwestycyjne prywatnych inwestorów, kompleksowo przeprowadzając ich przez procesy związane z rynkiem nieruchomości komercyjnych. Oba te obszary uzupełniają się i pozwalają wykorzystywać potencjał realizowanych przez Metropolitan Investment w najlepszy sposób.

Metropolitan Investment chce, aby realizowane przez firmę obiekty wyprzedzały trendy, które decydują o sukcesie inwestycji w nieruchomości handlowe za oceanem oraz w zachodniej Europie. Z tego powodu duże obiekty handlowe firmy, m.in. Galeria Metro w Chrzanowie i Kwidzynie, czy Metropolitan Outlet Bydgoszcz, są projektowane w taki sposób, aby udział rozrywki, strefa spotkań i sportu stanowił w nich ok. 20 proc. powierzchni. Takie podejście to klucz do sukcesu inwestycji, dzięki któremu współczesny konsument odwiedza galerię już nie tylko w celach zakupowych, ale także rozrywkowych i rekreacyjnych.

W ramach brandu „Metro” rozwijana jest także nowa identyfikacja wizualna obiektów uwzględniająca m.in. innowacyjne technologie oświetleniowe dostarczane przez dynamicznie rozwijającą się firmę Bright Lights Sp. z o.o. Dodatkowe wartości realizowane w ramach brandu mają sprawić, że każda wizyta w obiektach Metro będzie dla konsumenta nowym doświadczeniem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl