Galeria Pomorska: nowi najemcy i rosnące wyniki

Niebawem do grona najemców Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy dołączy drogeria Hebe. Umowa najmu powierzchni blisko 300 mkw. sfinalizowana w czerwcu br., stanowi dobre zakończenie udanego półrocza. Będzie to już szósta nowa marka, która w tym czasie rozpoczęła współpracę z Galerią. Wciąż systematycznie rosną także obroty i odwiedzalność obiektu. Tendencji wzrostowej nie powstrzymał nawet zakaz handlu w niedziele, wprowadzony w marcu 2018 roku.

Zarządcą Galerii Pomorskiej jest Savills Property Management, a asset managerem Balmain Asset Management, wystawcy  Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Hebe, sieć drogerii, której nazwa pochodzi od pierwszych dwóch liter angielskich słów „health” i „beauty”, już za kilka miesięcy zaoferuje klientom Galerii Pomorskiej szeroką gamę produktów pozwalających dbać zarówno o zdrowie, jak i o urodę. Nowy najemca zajmie powierzchnię ok. 300 mkw., która powstanie z połączenia dwóch sąsiadujących lokali, położonych w centralnej części obiektu. Hebe w bydgoskim centrum dołączy do grona takich marek drogeryjnych i perfumeryjnych, jak Rossmann, Drogeria Natura, Douglas, Ziaja i Yves Rocher.

Więcej marek

To jednak nie jedyna nowość, z której będą mogli korzystać klienci Galerii przy ulicy Fordońskiej. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy miks najemców obiektu wzbogacił się także  o lokale: Carte d’Or (blisko 140 mkw.), Świat Książki (105 mkw.), Semilac (41 mkw.), Fashion Kids (55 mkw.) i TUI (blisko 75 mkw.). Jednocześnie decyzje o przedłużeniu umów podjęły marki Lee Wrangler, Triumph, T-Mobile, Wólczanka i Orange. Łącznie procesem rekomercjalizacji objętych zostało blisko 1,1 tys. mkw. powierzchni handlowej.

– Otwarcie drogerii Hebe jeszcze bardziej wzmocni segment zdrowie i uroda, który już teraz zajmuje istotne miejsce w ofercie naszego centrum. Nowych najemców przyciągają do nas niezaprzeczalne atuty Galerii Pomorskiej, takie jak: doskonała lokalizacja, zrównoważony tenant-mix czy duży i nowoczesny parking. Magnesem jest także systematyczny wzrost sprzedaży notowany przez naszych stałych najemców. W ostatnim półroczu kształtował się on na poziomie ponad 6 proc. O tendencji zwyżkowej możemy mówić także w przypadku footfallu, który w porównaniu do roku 2017 wzrósł średnio o 5,5 proc.. Zakaz handlu w niedziele również nie wpłynął negatywnie na osiągane wyniki, wprost przeciwnie, przyczynił się do zwiększenia odwiedzalności w pozostałe dni tygodnia. Na przykład w poniedziałki notowaliśmy nawet 23-procentowy przyrost trafficu” – mówi Teresa Kudrycka, dyrektor Galerii Pomorskiej.

Galeria Pomorska

Galeria Pomorska, to centrum handlowe położone przy ul. Fordońskiej – jednej z głównych arterii Bydgoszczy. We wrześniu 2015 roku zyskało dodatkowe 10 tys. mkw. powierzchni najmu, dzięki czemu utrzymało pozycję jednego z najpopularniejszych obiektów handlowych w mieście.

Galeria Pomorska (www.galeriapomorska.pl) jest najdłużej działającym, dużym centrum handlowym w Bydgoszczy, otwartym w kwietniu 2003 roku. Aktualna powierzchnia najmu Galerii po rozbudowie, która zakończyła się 10 września 2015 roku, wynosi 40 tys. mkw. W Galerii znajduje się 140 punktów handlowych  i usługowych m.in. takich marek jak Stradivarius, Bershka, H&M, Reserved, Sinsay, Cubus, Carry, Smyk, Empik, KappAhl, CCC, Douglas, Rossmann, Martes Sport, RTV Euro AGD, KFC, McDonald’s i Kino Helios. Operatorem spożywczym jest sieć Carrefour. Liczba miejsc parkingowych wynosi 1,4 tys.. Centrum położone jest przy ul. Fordońskiej 141.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl