North Fish modernizuje restauracje

24 lipca br. ponownie otwarto restauracje North Fish w Krakowie, która zyskała zupełnie nowy wygląd. To kolejny etap rebrandingu sieci.

Po dwutygodniowej przebudowie lokal w Bonarka City Center zyskał nowy, odświeżony wizerunek, w którym dominuje nowoczesny styl i sprzęt, gwarantujący najwyższej jakości produkty każdego dnia. Front nowootwartej restauracji zdobi nowe logo marki. Otwarcie restauracji North Fish na poziomie +1 centrum to kolejny etap rebrandingu sieci.

Siec North Fish systematycznie powiększa się także o nowe powierzchnie. Przypomnijmy, że lokale pod szyldem North Fish pojawiły się m.in. w Gdańsku w Galerii Morena i Forum Gdańsk. W Galerii Morena otwarto format format „easy” charakteryzujący się uproszczonym menu i szybkością realizowania zamówień.

Systematyczny rozwój

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 44 restauracje znajdujące się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1 tys. pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.