Dwa kolejne salony marki Quiosque

Quiosque cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o dwa nowe lokale.

Pierwszy z nowo otwartych sklepów zlokalizowany jest w Galerii Niva w Oświęcimiu, drugi – w Factory Outlet Poznań w Luboniu. Oba punkty to salony własne. Obecnie sieć salonów Quiosque liczy około 170 sklepów.

Tylko w lipcu sieć sprzedaży marki urosła o kilka nowych lokalizacji. W Świdwinie w Galerii Hosso i Lubartowie otwarte zostały salony franczyzowe o powierzchni po około 100 mkw. każdy. Nowy sklep własny marki zadebiutował z kolei w Galerii Jeziorak. Na potrzeby sklepu zaadoptowano lokal o powierzchni sprzedaży wynoszącej 86 mkw.

Miasta powyżej 50 tys. mieszkańców

Marka zaprasza do współpracy. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl