Menya Musashi rozwija sieć restauracji w Polsce

Menya Musashi, znana na całym świecie japońska sieć restauracji, debiutuje w Polsce. W tym roku pierwsze restauracje tej marki otworzą się w centrum Blue City w Warszawie oraz Forum Gdańsk, a w 2019 – w stołecznej Galerii Młociny. Wyłącznym agentem ds. rozwoju Menya Musashi w Polsce jest zespół ds. reprezentacji najemcy z firmy JLL. Firma jest wystawcą na Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Specjalizująca się w kuchni japońskiej Menya Musashi, jest obecna na rynku od 1996 roku – wtedy w Tokio zaczął działać pierwszy lokal tej marki. Aktualnie restauracje tej sieci znajdziemy również w Singapurze, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Malezji, na Ukrainie oraz na Hawajach, a już wkrótce – również w Polsce. Flagowym daniem Menya Musashi jest ramen.

– W Polsce przybywa koneserów kuchni japońskiej, co nie umyka uwadze wiodącym sieciom gastronomicznym z całego świata. Menya Musashi to popularna sieć restauracji, która stawia na dobrze rozwinięte i perspektywiczne rynki, dlatego niezwykle cieszymy się z jej decyzji o wejściu również do Polski. W ramach współpracy JLL z Menya Musashi nasz zespół jest odpowiedzialny, m.in. za przygotowanie długoterminowej strategii rozwoju na polskim rynku, dobieranie lokalizacji oraz negocjowanie warunków kontraktów najmu. Jesteśmy przekonani, że nasze dotychczasowe doświadczenie w tym zakresie będzie aktywnie wspierać rozwój Menya Musashi w naszym kraju – komentuje Karolina Stankiewicz, Konsultant w Dziale Reprezentacji Najemcy, JLL.

– Cieszymy się, że światowej klasy marka, Menya Musashi dołączyła do grona naszych klientów. To dla nas duże wyróżnienie, że doradzamy i wspieramy na wielu płaszczyznach rozwój tego konceptu w Polsce. Wierzymy, że połączenie naszej wiedzy i doświadczenia wraz z jakością i profesjonalizmem Menya Musashi przyniesie naszemu klientowi sukces na rynku polskim – dodaje Dagmara Filipiak, Dyrektor Działu Reprezentacji Najemcy, JLL.

Wsparcie marketingowe i komunikacyjne

Dział Reprezentacji Najemcy JLL odpowiada za kompleksową analizę sektora handlowego, opracowanie długofalowej strategii rozwoju marek na rynku polskim, identyfikację najlepszych lokalizacji handlowych, negocjowanie warunków najmu, jak również wsparcie marketingowe i komunikacyjne. Firma współpracuje z markami z różnych sektorów rynku, w tym z branży gastronomicznej.

JLL to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest zredefiniowanie sektora nieruchomości komercyjnych, stwarzanie najlepszych możliwości biznesowych i atrakcyjnych, komfortowych przestrzeni sprzyjających realizowaniu celów. W ten sposób firma przyczynia się do budowania lepszej przyszłości dla swoich klientów, pracowników oraz społeczności, w których działa. JLL jest spółką z listy Fortune 500 zatrudniającą ok. 83,5 tys. osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl