70 punktów sieci gastronomicznej Kołacz na Okrągło

Jak się wyróżnić na rynku street food? Najlepiej skorzystać ze sprawdzonych, już działających wzorców prosto z Węgier. Sieć sprzedaży Kołacz na Okrągło, dzięki wprowadzeniu do sprzedaży oryginalnego węgierskiego przysmaku, wypełnia lukę na polskim rynku i podbija serca konsumentów. Rokrocznie przybywa kilkadziesiąt nowych lokalizacji tej sieci.

– Na sukces składa się wiele czynników, w tym jakościowy produkt. Węgierskie ciasto kürtőskalács, czyli kołacz, wypiekane jest na drewnianych wałkach w specjalnym piecu. Jego bazą jest doskonałej jakości ciasto drożdżowe, które posypuje się cukrem i dowolnie wybranymi dodatkami – cynamonem, orzechami, migdałami, pistacjami, wiórkami kokosowymi lub czekoladą – wyjaśnia Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery sp. z o.o. sp. k,  do której należą trzy marki: Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab.

– Niektóre legendy mówią, że historia tych ciastek sięga XIII wieku. Wtedy to, podczas najazdu Mongołów na Budę i Peszt pewna sprytna kobieta wpadła na pomysł, by piec chleby z ostatnich zapasów mąki, popiołu i wody, nadziewając je na grube kije. Inne legendy wskazują, że pierwsze kołacze pieczono na maczugach. Niezależnie od mnogości podań ludowych, jedno jest pewne – kołacze to najlepsza słodka wizytówka kraju Madziarów – dodaje Marcin Olesiak.

Nie od dziś wiadomo, że Polacy uwielbiają nowości i chętnie próbują smakołyków z całego świata, dlatego sprzedaż oryginalnych węgierskich kołaczy to doskonały pomysł na biznes. Przysmaki te jako niszowy produkt znakomicie wyróżniają się na rynku street food. Co bardzo istotne, biznes jest całoroczny.

Gotowe lokalizacje

Sieć sprzedaży Kołacz na Okrągło rozwijana jest w formie franczyzy. – Wypracowaliśmy atrakcyjny dla franczyzobiorców model współpracy, dlatego systematycznie powiększamy sieć sprzedaży. Regularnie zgłaszają się do nas nowi partnerzy zainteresowani współpracą. Poza atrakcyjnym produktem doceniają oni także naszą pomoc w wyborze lokalizacji i wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu – mówi Marcin Olesiak.

Sweet Gallery, właściciel marek Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab, zapewnia pomoc w finansowaniu oraz wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia punktu sprzedaży kołaczy, czyli know-how, szkolenia, marketing, serwis i recepturę. Oprócz tego oferuje franczyzobiorcy optymalną lokalizację, która jest kluczowym czynnikiem w powodzeniu biznesu. Spółka posiada szeroką sieć 470 topowych lokalizacji na terenie całego kraju, które przyciągają rzesze klientów i pozwalają zmaksymalizować wyniki finansowe.

Sweet Gallery współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, m.in. z Tesco, Kaufland, Carrefour, Intermarche, E.Leclerc, Inter Ikea oraz topowymi galeriami handlowymi w całym kraju. Dzięki temu może zaoferować franczyzobiorcom znakomite lokalizacje przy centrach handlowych, które zapewniają stały przepływ klientów przez 7 dni w tygodniu, od rana do wieczora. Wystarczy do tego dodać zapach kołaczy, wobec którego nie sposób przejść obojętnie i mamy sprawdzony przepis na sukces.

Rośnie powierzchnia handlowa

Street food w różnej postaci jest już nieodłączną częścią polskiego krajobrazu gastronomicznego. Sieć Kołacz na Okrągło umacnia swoją pozycję regularnie otwierając nowe punkty sprzedaży w całej Polsce.

– W ciągu 5 lat otworzyliśmy w Polsce 470 punktów franczyzowych street food, które stale przyciągają rzesze klientów. Punkty Lodolandia i Kołacz na Okrągło działają również za granicą m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, na Słowacji i w Czechach pod międzynarodową marką Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło). Szybko reagujemy na zmiany na rynku, co pozwoliło nam stworzyć najlepsze punkty franczyzowe, które doskonale harmonizują z architekturą nowoczesnych galerii handlowych w całym kraju – mówi Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery sp. z o.o. sp. k.

Kołacz na Okrągło
Kołacz na Okrągło

Spółka oferuje również koncept Lodo-Kołacz. Lodo-Kołacz to przyczepa gastronomiczna przystosowana jednocześnie do sprzedaży lodów (w sezonie wiosenno-letnim) i kołaczy węgierskich (jesienią i zimą). To prawdziwy majstersztyk, ponieważ świetnie sprawdza się zarówno w sezonie letnim jak i zimowym zapewniając franczyzobiorcom całoroczny biznes.

Sieć Kołacz na Okrągło liczy obecnie 70 punktów. W formacie Lodo-Kołacz działa natomiast 60 punktów sprzedaży. Wśród najnowszych otwarć są punkty gastronomiczne zlokalizowane w Tychach, Opolu, Gorzowie Wielkopolskim, Włocławku, Białymstoku i Zgierzu. Tylko od początku roku przybyło 30 nowych punktów sprzedaży Kołacz na Okrągło i 40 punktów Lodo-Kołacz. W planach spółki jest zbudowanie do końca 2020 roku sieci liczącej ponad 1000 punktów sprzedaży.

Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab to marki należące do spółki Sweet Gallery. Największą i najszybciej rozwijającą się sieć gastronomiczną street food w Polsce założyła trójka wspólników, finansistów, którzy doświadczenie w biznesie zdobyli pracując w międzynarodowych korporacjach. Firma jest partnerem gastronomicznym Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl