Gino Rossi notuje spadek sprzedaży

gino rossi

Grupa Gino Rossi podsumowała sprzedaż w lipcu 2018 roku. Z podanych przez spółkę informacji wynika, że przychody ze sprzedaży w minionym miesiącu wyniosły 12,2 mln zł i były o 8,3 proc. niższe rok do roku. Udział sprzedaży B2B w Gino Rossi w lipcu wyniósł 11,9 proc., co oznacza spadek rdr o 12,4 pkt proc.

Gino Rossi podało, że spadek przychodów ze sprzedaży w lipcu wynika z niższej sprzedaży w segmencie B2B, co związane jest z przerwą urlopową w produkcji (połączoną z przerwą technologiczną). – Planowane przejściowe ograniczenie możliwości produkcyjnych przełożyło się na relatywnie niższy poziom obsługi zamówień w segmencie B2B – poinformowała Grupa.

Gino Rossi podało też, że wartość zamówień w B2B składanych na kolekcję jesień-zima wykazuje pozytywne tendencje rok do roku. Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za lipiec 2018 wyniosły 9,4 mln zł i były wyższe rdr o 6 proc. przy porównywalnej powierzchni handlowej.

Narastająco od początku 2018 roku sprzedaż Gino Rossi spadła rdr o 8,4 proc. do 100,1 mln zł.

Sieć sprzedaży

Grupa Gino Rossi zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą markowego obuwia i odzieży po marką Gino Rossi. Dystrybucja realizowana jest przez sieć 82 salonów firmowych własnych oraz franczyzowych zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Ponadto w ramach sprzedaży eksportowej Gino Rossi S.A. prowadzi sprzedaż zagraniczną do sklepów franczyzowych. Produkcja obuwia ma miejsce w zakładach produkcyjnych w Słupsku oraz w Łosinie, natomiast produkcja torebek w fabryce w Elblągu.

W 2017 roku pod marką Gino Rossi otwarty został salon w warszawskiej Galerii Północnej, zamknięto 5 nierentownych lokalizacji oraz dokonano relokacji 4 sklepów (w 3 salonach zwiększono powierzchnię, 1 przeniesiono w strefę o większym natężeniu ruchu klientów). Zgodnie z założeniami rozwoju powierzchnia nowo otwartych salonów jest większa, niż średnia dla sieci, co przekłada się na lepszą ekspozycję kolekcji.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.