Teletorium rozszerza zakres działalności

Teletorium sieć działająca w branży GSM, wprowadza na rynek kolejną nowość – automat vendingowy z akcesoriami i drobną elektroniką.

Pierwszy z nich stanął właśnie w Galerii Posnania przy ul. Pleszewskiej 1 w Poznaniu. Maszyna umożliwia wygodne zakupy artykułów oraz szybkie dokonanie płatności, również kartą. Urządzenie spośród wielu wyróżnia się także eleganckim, ale i nowoczesnym designem, doskonale wpisując się w niemal każdą lokalizację.

Dworce, szpitale czy też pasaże centrów handlowych są miejscami, w których coraz częściej spotkać będzie można automaty opatrzone niebieskim logo Teletorium. Teletorium znów udowadnia, że niestraszne mu niedzielne ograniczenia w handlu a nowi i obecni klienci nie muszą obawiać się monotonii.

Wyspy handlowe i maszyny vendingowe – nowe inwestycje w sieci Teletorium

– Świat pędzi naprzód a my dzięki naszym pomysłom skutecznie dotrzymujemy mu kroku. Chcemy być zawsze pod ręką, stąd pomysł, by oprócz wysp wprowadzić także maszyny vendingowe – mówi  Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Teletorium

Podobnie jak reszta innowacyjnych rozwiązań zaprezentowanych w ostatnim czasie przez Teletorium, to także wyróżnia łatwa, intuicyjna obsługa. Koncept, oparty na wygodzie użytkowania, dostępności i dynamizmie doskonale wpisuje się w nową kampanię reklamową marki, której Oficjalnym Promotorem został Grzegorz Łomacz – członek siatkarskiej kadry i mistrz kraju. Automaty oferują m.in. ładowanie telefonów i sprzedają słuchawki.

350 punktów sprzedaży Teletorium do końca 2020 r.

Teletorium to ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM. Spółka należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne S. A. — jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Działalność firmy obejmuje sprzedaż i serwis telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM i urządzeń mobilnych. Firma obecna jest na rynku od 2004 roku, od roku 2009 działa w nowoczesnym systemie franczyzowym. Na przełomie ostatnich lat sieć Teletorium znacząco się rozwinęła, inwestując w lokalizacje w największych centrach handlowych. Aktualnie posiada ok. 250 punktów sprzedaży. Na ten rok planuje około 50 nowych otwarć.

Do końca 2020 r. Teletorium chce zwiększyć liczbę sklepów do 350 (lokali i wysp). Podstawą tak odważnych planów ekspansji, jak podkreśla zarząd sieci, są zaprezentowane, przełomowe rozwiązania takie jak m.in. Wirtualny Sprzedawca.

Teletorium jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl