Avenida Poznań z nowym konceptem kosmetycznym

Avenida Poznań poszerza segment zdrowie i uroda – do grona najemców jednego z największych centrów handlowych w regionie dołączył salon Kontigo. Nazwa sieci wywodzi się od słowa contigo, które w języku hiszpańskim i portugalskim oznacza z tobą. Z tobą, czyli z kobietą – i to właśnie do kobiet kieruje swoją ofertę.

– Otwarcie salonu Kontigo jeszcze bardziej wzmocniło segment zdrowie i uroda, który zajmuje istotne miejsce w ofercie naszego Centrum. Na 85 mkw. klientki znajdą zarówno znane marki kosmetyczne, jak i te unikatowe, dostępne na wyłączność w sieci nowo powstałego konceptu – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Energetyczne kolory

Salon w poznańskim centrum handlowym, podobnie jak pozostałe sklepy marki, utrzymany jest w jednolitym stylu. Wyróżniają go energetyczne kolory (niebieski, różowy, żółty, zielony), strefy do testowania kosmetyków ze światłem imitującym światło dzienne oraz specjalny kącik do testowania kosmetyków azjatyckich.

Salony Kontigo charakteryzuje inna koncepcja sprzedaży niż w innych sklepach kosmetycznych na polskim rynku. Marka stawia na komfort klientek, dlatego wyspecjalizowana obsługa pomaga im w indywidualnym doborze kosmetyków, a także oferuje usługę makijażu. Spójne dla każdego salonu są cotygodniowe warsztaty, podczas których klientki mogą odkryć tajniki make-upu oraz poznać i testować produkty.

Kontigo posiada aktualnie 14 sklepów własnych, w tym 5 w Poznaniu. Salon w Avenidzie znajduje się na poziomie 1.

Centrum Handlowe Avenida Poznań należy do ECE Projektmanagement Polska – wystawcy Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl