The Body Shop uruchomił w Polsce e-sklep

body-shop-ecommerce

Brytyjska marka The Body Shop, która posiada w Polsce 17 salonów stacjonarnych zlokalizowanych w wiodących galeriach handlowych, uruchomiła w naszym kraju sprzedaż online.

Internetowy sklep to kolejny krok w rozwoju brytyjskiej marki na polskim rynku. Dostępna jest w nim pełna gama produktów do makijażu i pielęgnacji, także produkty wegetariańskie i wegańskie.

Zakupione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Produkty pakowane są natychmiast po otrzymaniu informacji o opłaceniu zamówienia i przekazywane kurierowi. W zależności od czasu zaksięgowania płatności i miejsca dostawy realizowane są w terminie od dwóch do 6 dni. Dzięki współpracy z firmą FirstData e-sklep The Body Shop akceptuje wszystkie najpopularniejsze metody płatności – przelewy online i płatności kartami.  Ewentualnego zwrotu zakupionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

20 proc. sprzedaży z e-commerce

Jak poinformowały władze brytyjskiej spółki, firma zainwestuje w ciągu 3 lat 10 mln funtów w rozwój kanału online. W rezultacie 20 proc. obrotów całej sieci ma pochodzić z e-commerce.

Jednym z elementów nowej strategii jest uruchomiona w 2017 roku nowa platforma e-commerce w pełni dostosowana do strategii mobile first. Nowa responsywna platforma to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Jak informuje sieć, już 52 proc. odwiedzin w e-sklepie The Body Shop pochodzi ze smartfonów, a kolejne 11 proc. z tabletów. W ubiegłym roku sprzedaż online brytyjskiej marki wzrosła o 19 proc. w ujęciu rok do roku.

– Responsywna platforma internetowa to mocny fundament pod dalsze inwestycje w rozwój innowacyjnych kanałów sprzedaży. Platforma musi być jednak dopasowana do specyfiki poszczególnych rynków, na których działamy, przy zachowaniu spójnej polityki marki – komentuje Harriet Williams, szef działu digital w sieci The Body Shop.

Globalny rozwój The Body Shop

The Body Shop to brytyjska marka, która działa w Polsce już od 10 lat i znajduje się w portfolio grupy Alshaya Poland. Łącznie posiada w naszym kraju 17 salonów, które są zlokalizowane w wiodących centrach handlowych w dużych miastach.

Na całym świecie marka sprzedaje w około 4 tys. lokalizacji. The Body Shop jest naturalną i etyczną marką kosmetyczną, będącą przykładem firmy przyjaznej środowisku. Szeroka gama produktów The Body Shop obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz makijażu, a wśród nich także produkty wegetariańskie i wegańskie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY