Rośnie powierzchnia handlowa Quiosque

Marka Quiosque jest obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Liczy około 170 salonów w całej Polsce i konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Właśnie otwarto nowy sklep w Swarzędzu.

Najnowszy sklep sieci Quiosque wzbogacił ofertę handlową ETC Swarzędz. Sieć zajęła w nim lokal o powierzchni wynoszącej 91 mkw. To kolejny sklep własny marki.

Również w sierpniu powierzchnia handlowa sieci urosła o dwa inne salony. Jeden z nowo otwartych sklepów zlokalizowany jest w Galerii Niva w Oświęcimiu, drugi – w Factory Outlet Poznań w Luboniu. Oba punkty to salony własne.

Przynajmniej 100 mkw.

Marka zaprasza do współpracy. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl