Teletorium uruchamia „internetowy sklep stacjonarny”

1 sierpnia Teletorium uruchomiło swój zapowiadany od tygodni „internetowy sklep stacjonarny”. Centrum Handlowe Magnolia Park przy ul. Legnickiej 58 we Wrocławiu może pochwalić się pierwszym w Polsce salonem sprzedaży artykułów GSM, zrealizowanym w tak nowoczesnej formule.

Połączenie eleganckiego i nowoczesnego designu, wygodnych stanowisk zakupowych wyposażonych w ekrany z Wirtualnym Sprzedawcą oraz szybkiego odbioru towaru na miejscu to, jak podkreśla zarząd sieci Teletorium, gwarancja powodzenia konceptu. W salonie, na miejscu pomocą i radą „w realu” służą wykwalifikowani doradcy klienta.

Jak podkreśla zarząd sieci, dzięki temu otwarciu, połączenie przyjemności zakupów i relaksu w strefie chillout jest już możliwe.

– Nowa realizacja Teletorium to najlepszy dowód na odejście od bazarowej estetyki na rzecz stylu i dostępności nowych technologii, na których zależy zarówno klientom, jak i centrom handlowym. Nie od dziś wiadomo, że najlepsze jest połączenie przyjemnego z pożytecznym. Jesteśmy przekonani, że to pierwsze z wielu takich otwarć – mówi Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Spółki. Zapraszamy do Teletorium w Magnolia Park – dodaje.

Usługa wirtualnego sprzedawcy w Teletorium

Usługę wirtualnego sprzedawcy sieć Teletorium uruchomiła kilka miesięcy temu. Wirtualny Sprzedawca pozwala na obsługę klienta bez udziału pracowników. Umożliwia on dokonanie zakupu nawet wtedy, gdy w lokalu lub na wyspie nie ma sprzedawców. Formuła ta zakłada opcję odbioru towaru w domu lub w wybranym sklepie w czasie, kiedy będzie otwarty. Wdrożenie projektu silnie wpisuje się rozwój kanału e-commerce sieci Teletorium. Jest to również konkretne rozwiązanie problemu sprzedaży w dni wolne od handlu, które zaimplementować można w różnych obiektach użyteczności publicznej. Dzięki temu pomysłowi Teletorium staje się bardziej dostępne dla klienta detalicznego i ze względu na innowacyjność wyjątkowo atrakcyjne dla wynajmujących, poszukujących do swoich miejsc oryginalnych rozwiązań generujących traffic.

Teletorium planuje wprowadzenie tego systemu sprzedaży we wszystkich swoich ok. 250 punktach do połowy 2019 roku, zakładając jednoczesne wdrażanie kolejnych założeń projektu. Ciągłe udoskonalanie funkcjonalności „Wirtualnego Sprzedawcy” ma też na celu realne wsparcie retailowych działań franczyzowej sieci sprzedaży, co w rezultacie przekłada się na zadowolenie franczyzobiorców i klientów sieci.

Teletorium to ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM. Spółka należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne S. A. — jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie posiada ok. 250 punktów sprzedaży. Na ten rok planuje około 50 nowych otwarć.

Teletorium jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl