Moodo rozwija sieć sprzedaży i kanał e-commerce

Sklep firmowy sieci Moodo

Sieć Moodo zarówno drugi kwartał jak i całe pierwsze półrocze zamknęła na dużym plusie. Nowe otwarcia zaowocowały wzrostami obrotów. Niezmiennie w siłę rośnie również kanał e-commerce. Oba kanały pozwalają prognozować dalszą realizację planu biznesowego marki.

W II kwartale 2018 roku marka Moodo w kanale detalicznym wypracowała 13,4 mln zł obrotu, co oznacza to wzrost r/r ok. 18 proc. Rośnie również kanał e-commerce, który w II kwartale wzrósł o 56 proc. w stosunku do ubiegłego roku i niemal dwukrotnie w skali całego półrocza.

Ponad 130 punktów

– Wzrosty w drugim kwartale to efekt przede wszystkim nowych otwarć. Dzięki sześciu nowym sklepom oraz poprzez wzrost LFL na poziomie 11 proc. zrealizowaliśmy założone cele biznesowe – komentuje Wojciech Kalejta, Dyrektor Zarządzający. – Nowe salony marki powstały w centrum handlowym w Ciechanowie oraz przy ulicach handlowych w pięciu nowych miejscowościach – dodaje. W tym okresie firma uruchomiła pięć sklepów sezonowych (letnich) w miejscowościach wypoczynkowych takich jak Krynica Morska, Rewal, Ustronie Morskie, Okuninka, Mikołajki.

Po dwóch kwartałach pierwszego półrocza Moodo wypracowało w kanale detalicznym 22,7 mln zł obrotu osiągając wzrost r/r ok 21 proc. Sumarycznie brand otworzył sklepy stacjonarne w 18 nowych lokalizacjach (w tym sklepy sezonowe) uzyskując 12-procentowy wzrost LFL. Spółka planuje kontynuować trend wzrostowy w drugim półroczu.

Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 130 jednostkami franczyzowymi w Polsce oraz ponad 100 partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

Marka Moodo dedykowana jest nowoczesnym kobietom, ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. W kolekcjach przeważa miejski styl łączący nurt casual i fashion nawiązujący do najnowszych trendów ze świata mody.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.