E-commerce coraz ważniejszy dla marki Prima Moda

prima-moda-online

W pierwszym półroczu 2018 r. Prima Moda wypracowała zysk netto w wysokości 1 093 tys. zł, EBITDA wyniosła 2 013 tys. zł, a EBIT 1 593 tys. złotych.

Przychody ze sprzedaży wyniosły 15 081 tys. zł., przy zreorganizowanej ilości powierzchni handlowej, z jednocześnie odczuwalnym trendem wzrostowym udziału sprzedaży e-commerce.

Rozwój modelu omnichannel

Konsekwentnie realizowane założenia biznesowe pozwoliły wypracować przedstawione za okres pierwszego półrocza wyniki, świadczące o prawidłowości rozpoznania kierunków działania i zasadności podjętych decyzji. Spółka upatruje, że dotychczas podjęte działania będą dawały dalsze widoczne efekty w kolejnych okresach. Prima Moda będzie kontynuowała rozwój modelu omnichannel oraz budowę sklepów hybrydowych, jak również podejmowała będzie inwestycje w tym w rowój procesów logistycznych w celu osiągniecia kolejnych sukcesów na rynku w nadchodzących latach, a przedstawione wyniki świadczą o potencjale możliwości w tym zakresie.  

– Wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, jeszcze intensywniej skupiliśmy się na przyjęciu, wdrożeniu i rozwoju strategii sprzedaży wielokanałowej. W tym celu rozpoczęliśmy proces inwestycji w nowoczesne narzędzia informatyczne i logistyczne, które umożliwiają nam stworzenie efektywnej platformy komunikacji i interakcji z naszymi klientami. W prezentowanych okresie czasu wdrożyliśmy możliwości faktycznego korzystania z rozwiązań omnichannel. Połączyliśmy funkcjonalności sklepu internetowego i sklepów stacjonarnych, umożliwiając klientom skorzystanie z najbardziej dogodnych dla nich opcji zakupów i odbioru towaru. Podjęte działania będą kontynuowane w kolejnych latach – wyjaśnia Dariusz Plesiak, Prezes Zarządu.

Przede wszystkim obuwie

Podstawową działalnością Spółki jest sprzedaż obuwia damskiego, męskiego, torebek oraz produktów komplementarnych. Produkty Prima Moda znajdują się w segmencie średnim i wyższym, pochodzą od renomowanych producentów głównie włoskich. Towary sprzedawane są poprzez sieć salonów firmowych „Prima Moda” oraz w e-commerce. Prima Moda jest jednym z liderów polskiego rynku, oferującego zarówno najbardziej modowo aktualne towary, jak i biznesową klasykę. Oferta Spółki obejmuje wysokiej klasy obuwie biznesowe, wizytowe, weekendowe i codzienne, torebki, galanterię skórzaną, dodatki jak szale, okulary oraz środki do pielęgnacji obuwia.

Procentowa wartość sprzedaży obuwia w stosunku do innych towarów wynosi ok. 85 procent. Oferta ukierunkowana jest na wymagających klientów, dla których ważna jest zarówno wysoka jakość oferowanego obuwia jak i jego oryginalność, ponadczasowość oraz modowość. Obuwie prezentowane w salonach firmowych sygnowane jest marką własną Prima Moda, będącą zastrzeżonym znakiem towarowym na terytorium całej Unii Europejskiej. Dzięki umiejętnemu dobieraniu kolekcji, wizerunek marki Prima Moda cieszy się wysoką rozpoznawalnością na rynku.  

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY