Miniso w Maufakturze. To drugi sklep w Polsce

Miniso w Manufakturze

Azjatycka marka Miniso swój drugi sklep w Polsce otworzyła w Manufakturze. Na 150 mkw. lokalu można znaleźć mnóstwo zabawnych drobiazgów, użytecznych gadżetów oraz artykułów codziennego i niecodziennego użytku.

Firma Miniso została założona pięć lat temu przez japońskiego projektanta Miyake Jyunya i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. To sieć sklepów detalicznych, która specjalizuje się w produktach gospodarstwa domowego i dóbr konsumpcyjnych.  Marka ma ponad 2,6 tys. sklepów na całym świecie, jednak w Polsce jest obecna od zaledwie kilku miesięcy. – Wybierając lokalizację w centrum kraju chcieliśmy, aby było to miejsce lubiane i rozpoznawalne, a taka jest Manufaktura – mówi Aleksandra Saoudi Madrych, brending supervisor sieci Miniso.

Zarządca Manufaktury, Apsys Polska, stawia na marki, które dopiero pojawiają się na polskim rynku. Często pierwsze w kraju sklepy międzynarodowych marek otwierają się właśnie w galeriach Apsys Polska. Tak było z Miniso.

Sklep mieści się na pierwszym piętrze galerii handlowej, wystawa przyciąga pastelowymi kolorami, charakterystycznymi dla nowoczesnego japońskiego designu. W ofercie sklepu znajdują się zarówno artykuły gospodarstwa domowego, jak i zabawki, galanteria, artykuły papiernicze i elektronika. – Zależy nam, aby w naszych sklepach każdy, bez względu na płeć i wiek znalazł coś dla siebie – mówi Aleksandra Saoudi Madrych. – Młode dziewczyny wybiorą akcesoria do makijażu, mężczyźni mogą kupić słuchawki lub powerbanki, znajdzie się też coś dla dojrzałych kobiet i dla dzieci. Najważniejsze, ze asortyment jest w przystępnych cenach. Oferta sklepu jest też stale wzbogacana, co tydzień trafiają tu nowe produkty.

300 sklepów

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I. K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Polska, a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.

Apsys jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn