EPP: Pięć nowych sklepów i rozszerzenia powierzchni najmu w kieleckiej Galerii Echo

Galeria Echo w Kielcach

Galeria Echo poszerza grono najemców. Od niedawna w tym należącym do EPP centrum handlowym w Kielcach można odwiedzić m.in. multibrandowy sklep 50 style oraz salon mody męskiej Recman. W ostatnim czasie w centrum uruchomiony został również pierwszy w regionie stacjonarny sneakershop Sneakers by Distance, a już niedługo dołączą do niego także sklep z odzieżą dla panów New Man Style oraz salon Puccini oferujący akcesoria podróżne i galanterię skórzaną. Dodatkowo swoje dotychczasowe placówki powiększyły marki Sizeer i Big Star. W zupełnie nowej odsłonie zaprezentował się natomiast sklep Sportalm oferujący markową odzież damską i męską, który od 21 lipca funkcjonuje pod nową nazwą Luxury-Fashion.

EPP jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Nowe sklepy i powiększenia

Galeria Echo otwiera się na nowe marki i poszerza dotychczasową ofertę. Nowo otwarty sklep 50 style oferujący szeroki wybór produktów znanych, sportowych marek mieści się na poziomie
-1 i zajmuje powierzchnię 242 mkw. Nieopodal, w 233-metrowym lokalu, uruchomiony został sportowy Sneakers by Distance. Salony Recman oraz Puccini zlokalizowane są na poziomie 0 kieleckiego centrum i zajmują lokale o powierzchni kolejno 82 i 153 mkw. Sklep New Man Style powstanie z kolei  na poziomie 1, w miejscu do niedawna zajmowanym przez markę Sportalm, która pod koniec lipca zaistniała w zupełnie odmienionej odsłonie pod nazwą Luxury-Fashion i przeniosła się do większego lokalu.

Ponadto dwie sieci handlowe: sportowy Sizeer oraz znany z kultowej odzieży jeansowej sklep marki  Big Star zdecydowały się na poszerzenie dotychczas zajmowanej powierzchni. Salon pierwszej powiększy się z 139 mkw. do 210 mkw., a drugiej – z 136 mkw. do 228 mkw.

– Optymalne połączenie bogatej oferty sklepów, punktów gastronomicznych i stref rekreacyjno-rozrywkowych to element, który wyróżnia Galerię Echo na tle innych centrów handlowych w regionie. Nasza inwestycja idealnie wpisuje się w najnowszy trend, zgodnie z którym współczesne centra coraz częściej, zamiast roli czysto handlowej, pełnią też istotną funkcję społecznościową – mówi Jakub Ociepka, asset manager w spółce EPP, będącej właścicielem i zarządcą centrum.

Poza stale rozwijaną i optymalizowaną ofertą handlowo-usługową Galeria Echo proponuje też szereg dodatkowych rozrywek skierowanych nie tylko do dorosłych, ale również najmłodszych gości. Warto tu wspomnieć chociażby ostatnią edycję Projektu Plaża, w ramach której dzieci mogły pobawić się w specjalnie zaaranżowanej piaskownicy i towarzyszącej jej indiańskiej wiosce. Z myślą o najmłodszych zaplanowano także dodatkowe atrakcje w obrębie funkcjonującej już przestrzeni Kids Play. Od początku sierpnia dzieci odwiedzające tę strefę mogą wziąć udział m.in. w licznych grach edukacyjnych, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody. Akcja potrwa do 30 września.

Najpopularniejsze centrum handlowe w regionie

Galeria Echo to najchętniej odwiedzane centrum handlowe w Kielcach i jedna z największych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 m² oferuje ponad 250 różnego rodzaju sklepów i punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness oraz kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność projektu zarówno  dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym czy własnym samochodem.
Galeria Echo oferuje wiele udogodnień. Specjalną opieką otaczane są rodziny z małymi dziećmi – centrum udostępnia m.in. dedykowane miejsca parkingowe, wózki dziecięce, strefę Kids Play oraz opaski pozwalające na znalezienie dziecka na terenie galerii. W inwestycji znajduje się też bezpłatny, monitorowany parking dla rowerów oraz serwis rowerowy. Co miesiąc centrum odwiedzane jest przez prawie 800 tys. osób.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn