Galeria Jurajska: Bajkowy Labirynt będzie dwa razy większy

Bajkowy Labirynt to już kolejny najemca Galerii Jurajskiej, który w tym roku zdecydował się na powiększenie lokalu. W efekcie zmian bawialnia ma być aż dwukrotnie większa. Pojawią się także dodatkowe atrakcje. Bajkowy Labirynt w nowej odsłonie stanie się także ważną częścią rozwijanego niedzielnego centrum rozrywki, przyciągającego do galerii w niehandlowe niedziele.

Najmłodsi klienci Galerii Jurajskiej będą mieć powód do radości. Już w październiku w  centrum handlowym rozpoczną się prace remontowe nad nową odsłoną Bajkowego Labiryntu. Popularna bawialnia zdecydowała się niedawno na powiększenie lokalu i wynajem dodatkowych metrów.

W efekcie z zajmowanych obecnie 222 mkw., najemca przeniesie się do lokalu mającego aż 486 mkw. i znajdującego się w pobliżu strefy food court. Tak znaczna zmiana w powierzchni najmu wiązać będzie się także z nowymi atrakcjami, które po ponownym otwarciu pojawią się w Jurajskiej.

Jednym z powodów, dla którego najemca zdecydował się na tak znaczące zmiany są zmiany, jakie niesie za sobą wprowadzona ustawa o zakazie handlu w niedziele i święta.

– Ograniczenie handlu w niedziele wymusiło zmianę sposobu myślenia o galeriach handlowych przez wszystkich uczestników rynku. Centra i galerie handlowe, które nie dokonają zmian w najbliższym czasie – stracą. Stopniowe zamykanie handlu w niedziele, spowoduje spadki po stronie najemców i przejście klientów do galerii, które budują pozytywne emocje przez cały tydzień – mówi Robert Niewiński, Prezes Zarządu RO-AN sp. z o.o.

– Właśnie zrozumienie tego przez Galerię Jurajską przekonało nas do tego, że w tym obiekcie nie tylko musimy być, ale musimy być więksi i jeszcze lepsi dla naszych klientów, tworząc wraz z innymi najemcami, wyjątkową, kompletną strefę rozrywkową czynną 7 dni w tygodniu. Tego typu galerie, to kierunek naszego rozwoju na najbliższy czas – dodaje.

Bajkowy Labirynt częścią niedzielnego centrum rozrywki

Dlatego Bajkowy Labirynt w nowej odsłonie stanie się ważnym elementem rozwijanego obecnie niedzielnego centrum rozrywki – zapowiada galeria. To najnowszy pomysł obiektu na przyciągnięcie klientów, a zwłaszcza rodzin, w niedziele wolne od handlu. Składa się na niego blisko 50 różnych atrakcji – od restauracji z kuchniami świata po największe w mieście morskie akwarium.

– W ramach niedzielnego centrum rozrywki łączymy ofertę najemców, mogących działać w niehandlowe niedziele, czyli m.in. restauracji, kawiarni, kina i studia fitness, z naszą bogatą infrastrukturą rekreacyjną i rozrywkową m.in. miejskim ogrodem na bulwarach Warty i  boiskami – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– W efekcie tworzymy mieszkańcom Częstochowy i okolicznych miast unikalne w regionie miejsce, w którym można w ciekawy, rozrywkowy, aktywny sposób spędzić niedzielę np. organizując wypad do kina ze znajomymi, rodzinny obiad czy piknik nad rzeką. Bajkowy Labirynt ze swoimi atrakcjami dla dzieci  i młodzież znacząco dopełnia tę koncepcję – mówi.

Nie bez powodu także większy Bajkowy Labirynt znajdzie się bliżej food court’u. Galerii zależy na zgromadzeniu niedzielnej oferty możliwie najbliżej siebie. – W niedziele objęte zakazem handlu otwarte jest tylko jedno wejście galerii prowadzące wprost do wszystkich dostępnych atrakcji. Umożliwia to klientom szybkie dotarcie do nich. Ponadto wejście znajduje się m.in. tuż przy miejskim ogrodzie nad bulwarami Warty, zachęcając klientów np. do zakupu kawy w galerii i wypicia jej na ławce pośród zieleni – mówi Bugajczyk.

Poprzez niedzielne centrum rozrywki galeria chce aktywizować klientów w dni objęte zakazem handlu zachęcając do wizyt w galerii. – Wysyłamy jasny sygnał, że nawet w te niedziele, kiedy nie zrobimy zakupów, u nas można się dobrze bawić. Mamy m.in.  aż 18 restauracji i kawiarni, 8-salowe kino, gigantyczne studio fitness, a wkrótce także bawialnię w nowej odsłonie. Ponadto w Jurajskiej znajdziemy zewnętrzny plac zabaw, miejski ogród, boiska do siatkówki plażowej, 2 olbrzymie akwaria i wiele innych atrakcji, którymi można sobie wypełnić leniwą niedzielę – wylicza.

49 tys. mkw. GLA

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. mkw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2017 roku galerię odwiedziło blisko 7 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl