Sinsay oraz home&you wzmocnią ofertę ETC Swarzędz

ETC Swarzędz

Kolejne marki dołączają do grona najemców zmodernizowanego w ubiegłym roku centrum handlowego ETC Swarzędz, należącego do Capital Park oraz Akron Group. W ofercie centrum pojawią się należące do grupy LPP sieć Sinsay oraz salon wyposażenia wnętrz home&you. Oba lokale zajmą łączną powierzchnię ponad 940 mkw.

Inwestorami i właścicielami centrum handlowego ETC Swarzędz są Grupa Capital Park oraz Akron Group. Firma Capital Park jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Marka z portfolio LPP

Sinsay, najmłodsza marka modowa z portfolio LPP, która prowadzi obecnie 230 salonów w 13 krajach europejskich, zajmie lokal liczący 512 mkw., a jej sklep w ETC Swarzędz zostanie otwarty wiosną przyszłego roku. Sinsay proponuje odzież i akcesoria w przystępnych cenach, a jednocześnie osadzoną w najnowszych trendach. Kolekcje dedykowane są energicznym i poszukującym odważnych kreacji nastolatkom i młodym kobietom. Marka home&you, która najprawdopodobniej już w IV kw. b.r. otworzy swój salon o powierzchni 434 mkw. w swarzędzkim ETC, to z kolei  jedna z najpopularniejszych w Polsce sieci sklepów oferujących asortyment do dekoracji i wyposażenia wnętrz. Należy do grupy BBK S.A., właściciela również takich brandów, jak aTáb czy Essex. Obecnie pod szyldem home&you funkcjonuje 120 salonów na terenie całej Polski, a także sklep internetowy.

– Bardzo cieszy nas fakt, iż zostaną otwarte dwa kolejne, bardzo wyczekiwane przez naszych klientów sklepy. W ostatnim czasie pojawiły się u nas butiki marki Monnari oraz Quiosque, które proponują asortyment dla kobiet w wieku 30+. Obecność marki Sinsay to odpowiedź na potrzeby nieco młodszej grupy odwiedzających nas osób, które zgłaszały nam konieczność uzupełnienia oferty modowej ETC właśnie o tego typu sklepy. Rozmawiamy z kolejnymi sieciami z tego segmentu i mamy nadzieję, że już niebawem poinformujemy o następnych umowach najmu – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.  – Otwarcie home&you z kolei w znaczący sposób  wzmocni i uatrakcyjni segment wyposażenia wnętrz, wprowadzając asortyment z nieco wyższej, ale wciąż bardzo atrakcyjnej półki cenowej. Dzięki obecności tej marki w centrum oraz bezpośrednim sąsiedztwie marketu budowlanego Leroy Merlin zakupy akcesoriów do domu oraz ogrodu będą jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze – dodaje M. Najgrodzki.

20 tys. mkw. powierzchni najmu

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku. Ze względu na konieczność dostosowania obiektu do współczesnych standardów architektonicznych oraz zwiększenia komfortu zakupów, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, centrum zostało gruntownie zmodernizowane w okresie lipiec 2016-wrzesień 2017. ETC Swarzędz po przebudowie zajmuje 20 tys. mkw. powierzchni, na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, Tatuum, Big Star, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi CP Property Management oraz BOIG Property Consulting. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn